سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مردم باید پیام روز مبعث را بشناسند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 372 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1397.01.26
 
24 فروردین 1397 - 14:22- شناسه خبر : 67794


به گزارش صدای زرند، امام جمعه زرند با اشاره به اینکه مردم باید پیام روز مبعث را بشناسند و آن را به تمام جهان بفرستند، گفت: پیامبر عقل و فترت را شکوفا کرده است.

حجت الاسلام “علی ابراهیمی” در خطبه های نمازجمعه این هفته زرند با بیان اینکه عید مبعث عید شرافت است و این عید بزرگترین عید مسلمانان می باشد، اظهارکرد: حضرت محمد(ص) برای همه مبعوث شده است و برای همه پیامبر خاتم است.

وی با عنوان اینکه پیامبر اکرم (ص) پرچم آزادی و عدل و قسط را بر افراشته است، ابرازکرد: روز مبعوث شدن پیامبر اکرم(ص) یکی از مهم ترین روز های تاریخ بشریت است.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه مردم باید پیام روز مبعث را بشناسند و آن را به تمام جهان بفرستند، گفت: پیامبر عقل و فترت را شکوفا کرده است.

وی افزود: امروزه حضرت محمد(ص) باید الگو ما باشد و ما نیز به اخلاق پیامبر نیاز داریم.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه ثواب اعمال روز مبعث از 70 روز روزه گرفتن بیشتر است، خاطرنشان کرد: هر فرد شیعه ای اعمال مبعث را انجام دهد، پاداش 60 سال عبادت را بدست می آورد.

وی با عنوان اینکه امروزه خدمات ارتش جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نمی باشد، تأکید کرد: به برکت ارتش جمهوری اسلامی، نظام جمهوری اسلامی روز به روز قدرتمند تر می شود.

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.