سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

یک خیابان بنام ایت الله جعفری نامگذاری شود و مقبره ایشان درست شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 460 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.02.15
 
کد خبر : 22687 - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴- دسته بندی : آخرین خبرها, زرند, سیاسی, فرهنگی


حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند ضمن اشاره به آیات و احادیث وظیفه شیعیان را زنده نگه داشتن راه اهل بیت دانست و افزود دستتان را از دامن اهل بیت کوتاه نکنید.

وی در ادامه افزود : از جمله راه تقوا احیا امر اهل بیت است . در شهر ما بزرگانی همچون ایت الله جعفری ، ایت الله موسوی و … امر اهل بیت را احیا کردند. دنبال دین خدا رفتند تا دین خدا احیا شود.
قرار هست یک خیابان بنام ایت الله جعفری نامگذاری شود و مقبره ایشان نیز درست شود . ایشان فقیه و مجتهد و عالم شهر ما بود، این وضع مناسبی برای مقبره ایسان نیست . ایشان به گردن ما حق دارند، احترام به علما احترام به دین خداست .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت : جنگ اقتصادی که خزانه داری آمریکا به راه انداخته برای ازبین بردن جمهوری اسلامی ایران است . در این تحریم باید برعکس آنچه که دشمن می خواهد عمل کنیم. باید ازتولید داخلی استفاده کنیم . غیرت ملی به خرج دهیم و از تولید داخلی استفاده کنیم. در همین شهر نیز باید از تولید داخل شهر استفاده شود .

وی افزود : راه مقابله با جنگ اقتصادی امریکا اول حمایت ازکالای ایرانی و دوم وجود مسئولین که حامی تولید داخل باشند است .

امام جمعه زرند در ادامه از خصوصیات مدیر خوب گفتت و افزود: مدیران ما نیز باید توانمند باشند و خدمت به مردم را اصل بداند . پیشرو و پرتحرک یاشد .اگر وزیری که در راس است بگوید ما توان تولید آبگوشت نداریم ، این درست نیست !


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.