سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

آثار استقبال مردمی از رئیس جمهور، وزراء و معاونین

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 679 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.03.26
 
بسم الله الرحمن الرحیم
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ابراهیمی
در جمع مردم با حضور معاون رئیس جمهور در شهرستان در محل حسینیه سپاه 5/3/89

http://yascms.ir/emam/ebrahimi.BMP


بنده از طرف خود و همه همشهریان، برادران عزیز و خواهران مکرمه، مسئولین عزیز خیر مقدم عرض می کنم خدمت معاون محترم رئیس جمهور ، تشکر و قدردانی می کنم از حضرت عالی و همکاران محترم که تشریف فرما شدید به شهرستان بافت، تشکر و قدردانی می کنیم از رئیس جمهور عزیز و محبوب و با صلابتمان که تشریف فرما شدند.
آثار استقبال مردمی از رئیس جمهور، وزراء و معاونین
در استان کریمان الحمدلله مردم از مسئولین خدمتگزارشان به شایستگی استقبال می کند و الان هم در استان در خود شهر کرمان مردم از رئیس جمهور محترم استقبال می کند و در شهرستانها هم از وزراء و معاونین رئیس جمهور، این استقبالها اثرات بسیار مهمی دارد چشم دشمنان حسود نظام جمهوری اسلامی را کور می کند آنهایی که دلشان می خواهد بین مردم و مسئولین در نظام جمهوری اسلامی فاصله بیفتد حسرت و داغ بر دلشان گذاشته می شود مخصوصا بر دل استکبار جهانی و صهیونیستها.
نیازهای شهرستان و خدمات انجام گرفته
معاون محترم و عزیز رئیس جمهور ، شهرستان بافت مردمی باوفا، ولایتمدار، نجیب، پیروان امام و رهبر عزیز و بزرگوارند نشان صداقتشان صدها شهید ، جانباز، آزاده، بسیجی و ایثارگر است. به لطف الهی مردم این شهرستان از اول انقلاب تا به امروز در تمام صحنه های که این انقلاب اسلامی نیاز به حضور داشته مردم ولایتمدار حضور پیدا کردند. بعد از فتنه های کور اگر مردم شهرستانهای دیگر دو تا راهپیمایی جانانه داشتند در شهرستان ما سه راهپیمایی برگزار شد و هشتم دی ماه ، ما یک راهپیمایی بسیار باشکوهی داشتیم. الحمدلله وحدت و همدلی با حفظ مو اضع اصولگرایی در شهرستان حاکم است. بین مردم و مسئولین وحدت و همدلی و آنچه وجهه مسئولین است خدمتگزاری و نوکری برای این مردم بسیار خوب، مومن و متدین است. نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی را تاکنون از اول انقلاب تا به امروز همه دولتها مخصوصا دولت عدالت محور جناب دکتر احمدی نژاد به این شهرستان داشته است در بحث ساخت اماکن آموزشی، ورزشی، در بحث جاده، بحث فولاد خدمات ارزشمندی در این شهرستان صورت گرفته است. قابلیت ها و استعدادهای درخشانی در این شهرستان مشهود است. در بحث کشاورزی قابلیتهای بسیار خوبی، در بحث دامداری، معادن گردشگری منتهی بخش عمده اینها معاون محترم رئیس جمهور، شکوفا نشده است در بحث گردو، تولید عسل.
مهمترین نیاز شهرستان ایجاد اشتغال
آنچه که امروز نیاز و اولویت این شهرستان است ایجاد اشتغال است. جوانان جویایی کار ، جوانان خدوم، فهمیده و تحصیل کرده این شهرستان برای اینکه یک لقمه نان حلالی را پیدا کنند مجبورند به شهرستان دیگر مهاجرت کنند کمتر خانواده ای پیدا می شود جوانانش مهاجرت نکرده باشند. در سیرجان بیش از 40 هزار نفر، در خود شهر کرمان 50 هزار نفر و در بندرعباس هم همین طور. آنچه که امروز در این شهرستان احساس می شود جوانان، پسران، دختران و مردم ما به او توجه دارند و نیاز اولیه شان است، ایجاد اشتغال است.
لزوم کمک به شهرداریها
زیرساختهای شهری ما هم نیاز به کمک دولت کریمه دارد خیابانها و کوچه هایش فرسوده است شهرداری ما با سختی می تواند حقوق کارگرهای خودش را اداره کند. ما ساخت و سازی نداریم اگر حمایت دولت نباشد شهرداری از عهده وظیفه خودش واقعا بر نمی آید.
نیاز مراکز آموزش عالی به کمک
آموزش عالی ما در شهرستان نیاز به کمک جدی دولت دارد. در بحث جاده اگر توسعه ریلی مد نظر قرار بگیرد خدمت ارزشمندی به این مردم مومن و متدین می شود.
ساخت حوزه علمیه
یکی از نیازهای این شهرستان ساخت حوزه علمیه است چون استعدادهای درخشانی در این شهرستان هست استادهای به نامی در کل کشور مشغول به خدمت هستند. اگر در بحث دینی و مذهبی هم برای این استعدادها مکانی باشد می تواند خدمتگزار و ما هم مجتهد از این شهرستان می توانیم داشته باشیم.
نیاز به تکمیل مصلی
مصلی این شهر نیازمند است.ما نیاز داریم به ساخت مصلی،مردم بسیار خوب کمک هم می کنند ولی با این توان مالیشان نمی شود. مساجد این شهرستان و شهر نیازمند کمک است. اگر راهی داشته باشد کمکهای خوبی دولت کرده که در هیچ دولتی کمک به مساجد نشده است. ما اینها را می دانیم ولی اگر توجه بیشتری به مسجد شود ولی بعضی از روستاها از اول انقلاب تا به امروز مردم نتوانسته اند مسجد بسازند.
ساخت حرم شهدای گمنام
از برکت شهدای گمنام شهرستان ما نورانی شده است. در تپه شهدا سه شهید بزرگوار جدیدا در جوار این شهر، پارک این شهر که مکانی بسیار خوبی است. و از جمله اماکنی واقعا نیاز دارد انشاءالله اگر شما کمک کنید خودتان دست اندر کار شهدا است اگر بودجه ای گذاشته شود برای ساخت و ساز حرم شهدای گمنام ممنون می شویم.
این بخشی بود از خدمات دولت که انجام داده و نیازهای این شهرستان و من دیگر وقت جنابعالی را نمی گیرم. تشکر و قدردانی می کنم خیلی خوش آمدید انشاءالله سفر شما، سفر پر از خیر و برکت، سفر رئیس جمهور محترم، وزراء و هیئت دولت بتواند سراسر استان را یک تحولی ایجاد کند. و از مردم شریف ، مومن و متدین ، برداران و خواهران حضور پیدا کردند در این مجلس نورانی تشکر و قدردانی می کنم.
والسلام علیکم و رحمة الله

چاپ این نسخه درجه: 5.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.