سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مذاکرات مجدد را با تضمین محکم انجام دهید

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 373 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1397.02.22
 
نماز جمعه بیست ویکم اردیبهشت ماه97 شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام زواری امام جمعه موقت



حجت‌الاسلام محمد زواره‌ای در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان زرند با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب استراتژی آمریکا ساقط کردن این انقلاب بود و همواره نقشه براندازی جمهوری اسلامی را در سر داشت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند «به آمریکا خوش‌بین نیستم و هیچ‌‌گونه اعتمادی ندارم»، افزود: آزموده را آزمودن خطا است، بنابراین فصل‌الخطاب ما باید کلام رهبری باشد تا شاهد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و پیشرفت کشور باشیم.

زواره‌ای تصریح کرد: در این راستا می‌طلبد، همگی یک‌صدا زیر خیمه ولایت باشیم تا نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنیم و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری هر نوع مذاکره‌ای که قرار است، صورت بگیرد، باید تضمین محکمی داشته باشد تا شاهد چنین عمل وقیحانه‌ای همانند آمریکا نباشیم.

امام جمعه موقت زرند بیان داشت: خروج آمریکا از برجام برای ما فرصت است که به دنبال پیشرفت همه‌جانبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

زواره‌ای عنوان کرد: تمام تلاش دشمن دوقطبی کردن انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه است تا به اهداف شوم خود برسد، بنابراین ضرورت دارد، مسؤولان و مردم به ویژه وزارت امور خارجه با وحدت بیش از پیش در سایه ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد تأسیس رژیم اشغالگر هستیم، ابراز داشت: استکبار در صدد انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به قدس است تا آن را پایتخت یهودیان معرفی کند بر همین اساس مسئله برجام را پیش کشیدند تا این بحث در حاشیه قرار گیرد.


http://yascms.ir/emam/gozaresh/u515.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u516.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u517.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u518.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u519.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.