سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

نباید کسب و کار کشور معطل برجام بماند/کشاورزان زرندی فاقد بیمه ، بیمه می‌شوند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 408 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.03.12
 
کد خبر : 22746- ۱۳۹۷/۰۳/۱۲- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, سیاسی


به گزارش زرندنیوز , حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان زرند بیان داشت: نظام ما بر پایه عشق و سیره امیرالمومنین بنیان گذاری شده است و باید با مطالعه وصیت نامه های ایشان ،به سیره ایشان توجه کنیم.

وی ضمن اشاره به زندگی امام علی(ع) گفت ؛ ساده زیستی یکی از مشخصه های بارز این امام بود که باید سرلوحه کار ما و مسئولین قرار گیرد. یکی دیگر از مسائلی که در زندگی این امام به چشم می خورد ، موضوع رسیدگی به مشکلات مردم است که این نیز باید سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد تا تفرقه در جامعه ایجاد نشود.

ایشان مواردی همچون برطرف کردن اختلافات ، صله رحم ، رسیدگی به اقوام ، ایجاد روابط دوستانه در جامعه و گرامی داشتن کارهای نیک، از اعم نکات بارز زندگی حضرت علی (ع) بوده است را راه و روش زندگی درست دانست.

ایشان ضمن اشاره به رهنود های امام راحل گفت: آنچه مقام معظم رهبری می فرماید برای ما تکلیف است و ما باید به آن عمل کنیم تا از دشمن ضربه نخوریم . رهبری اخیرا فرمودند نباید کسب و کار کشور معطل برجام بماند ، و این تکلیف ما هست.

امام جمعه زرند در انتها ضمن ابراز تاسف از مشکلات کشاورزان ، از ایشان خواست در صورتی که بیمه نیستند به جهاد کشاورزی مراجعه و به همت مسئولین مربوط پیگیر بیمه خود شوند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.