سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مردم باید به استفاده از کالاهای ایرانی اهمیت بدهند/افزایش آمار ورودی مردم به دادگاه ها در زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 437 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1397.04.02
 
01 تیر 1397 - 15:06- شناسه خبر : 68952


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “محمود محمدی” در خطبه های این هفته نماز جمعه زرند با بیان اینکه خون شهید بهشتی نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرد، اظهارکرد: برای بدست آمدن این انقلاب خون های زیادی ریخته شده است.

وی با عنوان اینکه امروز فساد جامعه ما را فراگرفته است، گفت: موضوع حمل سگ و مشروبات الکلی نباید در شهرستان مذهبی زرند ترویج پیدا کند

امام جمعه موقت زرند به جلوگیری از فساد های مختلف در جامعه اشاره کرد، خاطرنشان ساخت: استحکام و تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی، تقویت مبانی دینی، ترویج حلال خوری و آگاهی مردم از عواملی هستند که از فساد های مختلف در جامعه جلوگیری می کنند.

وی افزود: امروزه جهیزیه کردن در زرند چشم و ‌هم‌ چشمی شده است که مردم باید این چشم و ‌هم‌ چشمی را کنار بگذارند.

حجت الاسلام محمدی با اذعان اینکه اصناف و بازاریان از گذشته تاکنون زحمات زیادی کشیده اند، تصریح کرد: دشمن امروزه در جنگ نرم افکار را تخریب می کند.

وی با بیان اینکه امروزه باید مردم با دسیسه های دشمن آگاه شوند، ابرازکرد: امروزه جناح های سیاسی در کشور ما همه کار می توانند بکنند که باید جلوی این سیاسی کاری ها گرفته شود.

امام جمعه موقت زرند ادامه داد: اتحاد و همبستگی امروزه باید مد نظر ما باشد و باید از رهبر خودمان پیروی کنیم.

وی با عنوان اینکه مردم باید به استفاده از کالاهای ایرانی اهمیت بدهند، بیان کرد: با حمایت از سرمایه گذاران داخلی بخشی از مشکلات اقتصادی کشور حل می شود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه مردم باید مصرف آب خود را مدیریت کنند، تأکید کرد: مردم باید همه دست به دست هم دهند تا مشکل آب برطرف شود.

وی با بیان اینکه منصب قضاء منصبی عظیم است، اضافه کرد: کار قاضی کاری خدایی است.

امام جمعه موقت زرند با عنوان اینکه آمار ورودی مردم به دادگاه ها در شهرستان زرند افزایش پیدا کرده است، اذعان کرد: 13 قاضی در دادگستری زرند فعالیت می کنند.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.