سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

تحریم ها وقتی اثر می‌کند که سیاستمداران ما ترسو باشند/ با مردم صادقانه گفتگو کنید آنها نامحرم نیستند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 589 مرتبه
دسته: سایت خبری صبح زرندتاریخ: 1397.04.23
 
انتشار: جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷ / ساعت ۱۶:۰۰:۲۳- کد خبر: 11688



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صبح زرند؛ حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با توجه به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: تمامی پیشرفت های آدمی از ناحیه عفت و پاکدامنی است که نصیب انسان ها می شود.

وی ادامه داد: شعار عفت و حیا ، هم برای مرد و‌ هم برای زن است؛ حجاب مربوط به ظاهر و عفاف مربوط به باطن است که هم مرد و‌ هم زن باید آن را رعایت کنند.

وی افزود: دشمن برای متلاشی کردن یک جامعه تلاش می کند تا آن جامعه، عفاف و‌ حجاب خود را از دست دهد؛ چنانچه در الجزایر و اندلس (اسپانیا) این اتفاق افتاد که حجاب و عفاف را از آنها گرفتند و آنها را برده خود کردند و دینشان را از بین بردند.

ابراهیمی گفت: تلاش دشمن این است تا با از بین بردن حجاب و عفاف زنان جمهوری اسلامی ایران، شیرمردانی که از شیر این زنان پاک و عفیف اینچنین امروز جلوی آنها مقتدرانه ایستاده اند، دیگر زاده نشوند!

وی بیان داشت: بیداری و هوشیاری ملت ما باید بیشتر شود چرا که دشمن دنبال برداشتن چادر و حجاب و … است و نتیجه این بد حجابی و بی عفافی، افزایش آمار طلاق و بچه های طلاق ، بی‌پناه شدن خانم ها و غیره خواهد بود.

امام جمعه زرند با بیان اینکه عده ای می گویند آزادی است و چه می شود که ما امروزی شویم؟ گفت: آیا کسی حاضر است به بهانه آزادی، دیوار خانه خود را خراب کند؟! بطور یقین با خراب کردن دیوار ، خانه را در معرض آسیب و دزد قرار می دهیم؛ حجاب همان دیوار است و حافظ ناموس است و بی حجابی یعنی دسترسی آزاد به همه دادن.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خطبه ها اظهار داشت: از روزی که جمهوری اسلامی پا گرفت، آمریکایی ها کشور ما را تحریم کردند تا به امروز، و همانطور که امام خمینی (ره) گفتند رشد ما در دل تحریم هاست که باعث شد رشد کنیم و اگر کارتر کار درستی کرده باشد همین است که ما را تحریم کرد و ما توانستیم روی پا خودمان بایستیم.

وی افزود: آمریکایی ها در طول سالها ، با کودتا و جنگ تحمیلی و انواع تهدیدها و فشارهای روحی و روانی به کشور ما به جایی نرسیدند تا به امروز که دولت مستکبر امریکا و رییس جمهور آنها اکنون اعلام میکنند دو گزینه پیش رو دارند ، اول جنگ نظامی و گزینه دوم آنها جنگ اقتصادی است.

وی ادامه داد: آنها در پایان ۸ سال جنگ تحمیلی مجبور شدند با قطعنامه جنگ را تمام کنند تا شکست های آنها ادامه پیدا نکند و امروز هم با تجهیز تروریست های داعش و تکفیری ها در منطقه باز هم نتوانستند کاری کنند و با شکست مواجه شدند.

وی گفت: از طرفی جمهوری اسلامی ایران اکنون از نظر قدرت موشکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد بنابراین جنگ نظامی متصور نیست زیرا آنها می دانند با گزینه نظامی شکست شان حتمی خواهد بود و آمدنشان با خاک یکسان شدن تلاویو و اسراییل همراه است.

ابراهیمی بیان کرد: گزینه دوم دشمن جنگ اقتصادی است بطوری که از ۱۵ سال قبل در وزارت خزانه داری آمریکا جنگ اقتصادی با ایران برنامه ریزی شد، زمانی که بخشی از مدیران و مسئولان ما خواب بودند.

امام جمعه زرند تصریح کرد: تحریم ها وقتی اثر می‌کند که سیاستمداران ما ترسو باشند و از طرفی دشمنانی که در داخل هستند هم آنها را همراهی کنند و عده ای از مدیران و مسئولان بد برنامه ریزی کرده و سوء مدیریت داشته باشند.

وی اظهار داشت: اگر مدیران ما انقلابی نباشند و به حرفها و نظرات راهگشای رهبری و ولی فقیه گوش فرا ندهند، باور کنند که حتی اگر با تمام وجود کشور را اداره کنند باز کشور را از بین خواهند برد و بدون در نظر گرفتن نظرات رهبری کارشان عقیم خواهد بود.

وی ادامه داد: رهبر جانشین امام زمان است و یک متخصص می باشد که تمام مسائل را کارشناسی می کند، ولی فقیه حکیم است و آنچه که صلاح مسلمانان در سراسر دنیا هست را برنامه ریزی می کند و باعث پیشرفت و پیروزی است.

خطیب جمعه زرند گفت: دولتمردان ما باید به جوانان اعتماد کنند و آنها را باور داشته باشند و به مردم میدان دهند و صادقانه با مردم گفتگو کنند؛ دولتمردان ما می‌گویند مردم ما نامحرم نیستند، اما هنوز جزییات بسته پیشنهادی چند روز پیش اروپایی ها را به مردم اعلام نکرده اند!

وی تصریح کرد: دولتمردان باید باور کنند کشور را نبابد به برجام گره بزنند بلکه باید این گره به مردم زده شود و این مردم را در عرصه کارزار بیاورند تا بتوانند یک بار دیگر شکست جانانه ای به دشمنان بدهند.

وی افزود: کشور ما از نظر معادن، صنعت، کشاورزی، دامداری و نیروی کار جوان، ممتاز است؛ بنابراین یک مدیریت انقلابی می تواند توی دهان دشمن بزند ولی از طرفی ما می بینیم کسانی که مسئولین اقتصاد هستند خودشان می آیند بازار سکه و ارز را به دست عده ای خاص و نامحرم می سپارند.

ابراهیمی ادامه داد: این چه مدیریتی است؟؟ یک یارانه به مردم می دهید هزار منت می گذارید، ولی دهها برابر ارز کشور در اختیار افراد و شرکتهایی گذاشته می شود که جنس ارزان وارد کنند و تولید داخلی را نابود می کنند، حالا جستجو کنید ببینید چه وارد کردند.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام اسلامی است، اگر امروز حرف و انتقادی مطرح می شود به این معنا نبست ما رییس جمهور را دوست نداریم و در مقابلش صف کشیدیم بلکه ما از رییس جمهور و وزارت خارجه و مسئولین اقتصادی توقع داریم، به این انتقادات گوش دهند و کسانی را در بحث اقتصادی پای کار بیاورند که بتوانند اقتصاد کشور را نجات بدهند.

امام جمعه زرند ابراز داشت: مردم هم باید در این اوضاع اقتصادی پای کار بیایند و حداقل در بحران کمبود سوخت و برق و آب و‌ گاز همه از اسراف دوری کنیم، مثلا اگر هر نفر اندازه ۱۰ لیتر یا ۲۰ لیتر آب روزانه کمتر مصرف کنیم از بحران کم آبی عبور می کنیم.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صبح زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.