سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

برگزاری پنجمین شورای اداری شهرستان زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 408 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.05.07
 
[justify][b]کد خبر : 23362- ۱۳۹۷/۰۵/۰۴- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند



به گزارش زرندنیوز , پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان زرند در روز چهارشنبه مورخ ۴/۵/۹۷ مصادف با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه و بزرگداشت هفته نماز جمعه با حضور حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند،مسئولان ادارات، دستگاه ها و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در آغاز به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هفته نماز جمعه حجت الاسلام ایزدی مسئول ستاد نماز جمعه شهر زرند ضمن خیرمقدم به مدعوین در خصوص برنامه ریزی ستاد نماز جمعه در این هفته از جمله عیادت از بیماران در بیمارستان ها، برگزاری جشن باشکوه میلاد علی بن موسی الرضا(ع) و برگزاری مسابقات فرهنگی درسطح شهرستان مطالبی بیان نمود.

سپس به یاد شهدای مرزبان که اخیراً در شهرستان مریوان به دست گروهک های تروریستی به فیض شهادت نائل آمدند تعداد ۱۱ شمع روشن و برای شادی روحشان صلوات و فاتحه قرائت شد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز به ایراد سخن پرداخته و با اشاره به اهمیت نماز جمعه بیان داشت: نماز جمعه در دین اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است تا جایی که در قرآن کریم سوره ای بنام جمعه و آیات و روایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی همچنین ضمن اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص خصوص جایگاه ویژه نماز جمعه از مدیران، مسئولین و شهروندان خواست حضور باشکوهتری در نماز جمعه داشته باشند.

سپس حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری شهرستان اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امام جمعه بعنوان پدر معنوی و بازوی توانمند هر شهر محسوب می شود.

وی گفت: در دوره کنونی و با توجه به هجمه های عظیم دشمنان در حوزه فرهنگی بایستی جوانان را دریابیم، همانند زمان جنگ که شهید فهمیده خود را زیر تانک دشمن انداخت تا ذره ای از خاک این سرزمین به دست دشمن نیفتد و خاک و ناموس ما در امان باشد، بنابراین همه ما مسئولیم و باید در این فضای آلوده فرهنگی که جوانان مان را نشانه گرفته است با تدبیر و اندیشه و سوق دادن آنان به مسائل معنوی و مذهبی از جمله حضور در مراسم نماز جمعه جوانان را از خطرات احتمالی مصون داریم زیرا دشمن امروز پی برده است که برای تسلط برما باید جوانان را از دین و مذهب جدا کرد نه از ولایت و رهبری و اگر اینگونه شود و جوان از دین و مذهب جدا شود همه ما مسئولیم.

در ادامه حبیب ا… خنجری فرماندار شهرستان ضمن تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت ا… طالقانی وگرامیداشت دهه کرامت، به سخن مقام معظم رهبری که ایشان فرمودند من مردم زرند را به حضورشان در نماز جمعه می شناسم اشاره و مطالبی در خصوص اهمیت نماز جمعه بر اساس آیات و روایات بیان نموده و از مسئولین شهرستان خواست که حضور پررنگ تری در این مراسم عبادی سیاسی داشته باشند.

وی در خصوص کمک به تکمیل مصلی بزرگ شهر زرند که از سوی مسئولین استانی قول مساعد داده شده است، از اداره اوقاف شهرستان درخواست نمود تا در زمینه جذب اعتبارات پیگیری های لازم را بعمل آورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین به مسئولین ادارات، سازمان ها و نهادهای شهرستان تأکید کرد تا پیگیر برنامه ها و پروژه های در حال احداث مربوطه باشند و در زمینه بازرسی هایی که قرار است از سوی استان در شهرستان انجام گیرد تذکرات لازم را ارائه نموده و از اداره صنعت، معدن و تجارت نیز درخواست نمود تا مقدمات و زمینه سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان زرند را فراهم نمایند.[/b][/justify]

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.