سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اقامه نماز عید قربان در زرندبه امامت حجت الاسلام والمسلمین سلطانی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 271 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1397.06.03
 
همزمان با عید سعید قربان نماز عید با حضور با شکوه مردم خداجو ومومن شهرستان زرند وبه امامت حجت الاسلام والمسلمین سلطانی امام جمعه موقت در محل مسجد جامع زرند برگزار شد.



حجت الاسلام سلطانی در خطبه های نماز عید قربان بیان داشت:امام سجاد (ع) در دعایی به این ایام اشاره میکند که بعضی از مسلمانان توفیق حضور در سرزمین وحی را دارند و از برکات آن بهره مند هستند ، در باب اهمیت امروز فرمودند: همینطور که حاجیان توفیق حضور در سرزمین وحی را دارند و از برکات آن بهره مند می شوند، در این روز با عظمت برکاتی که خدا برای حاجیان در نظر گرفته، برای سایر بندگان نیز در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اهمیت عید قربان اظهار داشت:عید قربان اهمیت زیادی دارد و یک عید بسیار بزرگ است ، باید همت کنیم با نگاه به قرآن و روایات ، ببینیم معارف و فلسفه عید قربان چه بوده است.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به روز عرفه و حضور باشکوه مردم و سم پاشی های اخیر دشمنان در مسائل دینی و اعتقادی بیان داشت:روز گذشته مراسم روز عرفه با حضور با شکوه مردم برگزار شد و تمام سم پاشی های دشمنان بر علیه دین را خنثی کرد و بار دیگر دینداری مردم را به اثبات رساند ، روزهایی همچون روز عرفه مثل سیلاب می آید و تمام این سم پاشی های دشمنان را می شوید و با خود می برد .

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مشکلات اقتصادی اخیر گفت: مشکلاتی که در مسائل اقتصادی در چند ماهه اخیر رخ داده است و تمام مشکلاتی که امروز بوجود آمده دستاورد تحریم هایی که امریکایی ها به آن اشاره می کنند نیست .

وی در ادامه گفت: در خیلی از این مسائل بوجود آمده مقصر خودمان هستیم . مثلا در همین شهرستان زرند چقدر انبار احتکار شده کشف شد ،
عامل گرانی های اخیر همین احتکار کنندگان هستند و واقعا این جای تاسف دارد کسانی که در بدنه مردم زندگی می کند و مشکلات کمرشکن اقتصادی اخیر را می دانند و کسانی که داعیه دار دینداری هستند و‌ خودشان را مذهبی می دانند ، بفکر همنوعان خود نیستند یکی از فلسفه های عید قربان کمک کردن به همنوعان و نیازمندان است .

حجت الاسلام سلطانی در ادامه بیان داشت:از همه مسئولین ذیربط که در بحث تنظیم بازار فعالیت می کنند ، شناسایی و رصد می کنند تقدیر و تشکر می کنیم . از مجموعه قوه قضائیه و‌ دادستان محترم تشکر میکنیم که برخورد قاطع با محتکرین داشتند .

وی گفت:افرادی که دنبال سودجویی از طریق احتکار و‌ گرانفروشی هستند بدانند که قعر جهنم هستند این کلام مراجع است، که مراجع از قرآن آنرا استخراج کردند .

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به شبهات پیش آمده در خصوص فروش اجناس احتکار شده گفت: از دادستان محترم در خصوص فروش اجناس احتکاری بین مردم سوال کردیم که دادستان محترم در این زمینه اظهار داشتند: اجناسی که از محتکرین کشف میشود بر اساس فاکتور خریداری شده توسط محتکرین و به همان قیمت به مردم عرضه میشود و پولش را به محتکرین می دهند و اما جریمه هم خواهند شد .

وی همچنین اظهار داشت: نکته قابل تامل اینجاست اجناسی که بین مردم توزیع میشود قبل از اینکه این گرانی ها باشد و این نمودارها افزایش قیمتها به سمت بالا برود ، این قیمتها حتی ارزانتر از آن ایام گرانی قیمت هاست.

حجت الاسلام سلطانی همچنین گفت:بعضی از کسبه ها دنبال سود چند برابری هستند و به سود حلال اجناس خود قانع نیستند که این آخر طمع کاری است .

وی در پایان گفت:همشهریان عزیز اگر جایی انباری را می بینند که جنس احتکار کرده اند باید اطلاع بدهند ، تا محتکرین به اشد مجازات برسند و محکوم بشوند.ان شاالله قوه قضاییه که بدون تعارف جلو آمده تا آخرین نفر رو شناسایی کنند و با آنها برخورد کند.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1540.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1541.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1542.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1543.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1544.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1545.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1546.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u1547.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.