سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

گره مسائل اقتصادی با اعتماد به جوانان باز می شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 412 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.07.07
 
کد خبر : 24513 - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, سیاسی



به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸سال دفاع مقدس و فرماندهان زحمتکش دوران دفاع مقدس بیان داشت: در سال ۶۰ شهادت جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش را داشتیم که با هواپیمای ۱۳۰ که حامل فرماندهان و‌ حامل شهید و مجروح بود در ۳۰ کیلومتری فرودگاه مهرآباد منفجر میشود و فرماندهان مشترک سپاه و ارتش به شهادت رسیدند. به‌همین دلیل ۷ مهر ماه را روز فرماندهان گذاشتند و روز تجلیل از فرماندهان است.

امام جمعه زرند با اشاره به نقش جوانان در جنگ گفت: جنگ ما تجربه های بزرگی داشت و اداره جنگ را جوانانی بر عهده گرفتند که دوره و آموزش ندیده بودند و با قدرت خلاقانه و با روحیه خودباوری که امام به آنها داده بود جنگ را اداره کردند ، میدان دادن به جوانها باعث پیشرفت شد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اگر امروز به جوانان مومن و متخصصی امثال شهید تهرانی مقدم که پدر موشکی ایران و مایه عزت ما شد بها بدهیم و به آنها اعتماد کنیم گره مسایل اقتصادی باز میشود .همان جوانی که موشک می سازد آیا نمی‌تواند خودرو بسازد ؟ قطعا میتواند

وی گفت: از مجموعه فولاد شهرمان می خواهیم تا از جوانان مومن متعهد شهرمان استفاده کند و به انها میدان دهد قطعا مشکلات و‌نواقص رفع خواهد شد.

امام جمعه زرند در خصوص بها دادن به جوانان گفت: درصنعت نظامی خودکفا هستیم چون به جوانان بها دادیم .در بحث اقتصادی اگر به جوانان میدان داده شود قطعا موفق خواهند شد.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمن علیه ایران اسلامی گفت: آمریکایی های دنبال این هستند جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نگیریم و تا قبل از ۴۰ سال جمهوری اسلامی شکست بخورد و نابود شود . مشاور امنیت کاخ سفید ۱۲ تیر ۱۳۹۶ بعد از لفاظی های خصمانه ترامپ گفته بود انقلاب اسلامی ایران نباید به جشن ۴۰ سالگی اش برسد .

وی گفت: آمریکا دنبال براندازی نظام حاکم در ایران است دولت ترامپ سیاستش کار با مخالفان داخلی برای تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه زرند همچنین اظهار داشت: آمریکایی ها با نقض عهد از برجام خارج شدند و تحریم های بیشتری اعمال کردند و هر روز تهدید های بیشتری می کنند و با منافقین جلسه برگزار می کنند و با تحریک شیوخ سعودی بر علیه ایران جو منطقه را برهم زدند مثلا حادثه تروریستی اهواز کار همین ها بود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: امروز در صحنه بین المللی پیشرفت رو به روز جمهوری اسلامی ایران را شاهدیم و روز به روز آمریکایی ها در حال منزوی شدن هستند آمده بودند ما را منزوی کنند اما اکنون خودشان منزوی شدند.

وی در پایان بیان داشت: از دستگاه قضا و دست اندرکاران میخواهیم به مسائل گرانفروشی و کم فروشی و … ورود کنند همچون گذشته و نگذارند عده ای از این فضا سو استفاده کنند .



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.