سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

انتقام سپاه از تروریست ها پیام قدرت جمهوری اسلامی ایران به آمریکا و وابسته گانش بود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 366 مرتبه
دسته: سخنان امام جمعه در خبرگزاری ها و روزنامه هاتاریخ: 1397.07.15
 
کد خبر : 24547- ۱۳۹۷/۰۷/۱۳- دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, زرند, سیاسی, گوناگون


به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت امام سجاد علیه‌السلام بیان داشت:دوران امام سجاد علیه‌السلام دوران بسیار سختی بود و این امام بزرگوار مصائب زیادی دیدند.

امام جمعه زرند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران منجر به ظهور امام عصر (عج) خواهد شد و اشاره به روایات معتبر شیعه و سنی در این خصوص اظهار داشت: در روایات شیعه و سنی اشاره به قومی از مشرق زمین شده است که قیام می کنند و دنبال خیر و‌خوبی هستند و شکست نخواهند خورد تا علم و‌پرچمشان به دست صاحبشان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد . که دنیا را پر از عدالت و آبادی میکند بعد از اینکه در آن از آبادی و‌عدالت خبری نیست.

وی همچنین گفت : از ایران پرچم حق بلند خواهد شد و بدست حضرت امام خمینی (ره) شروع شده و با درایت و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه خواهد داشت و شکست بردار نیست . و نقطه شروع انقلاب جهانی صاحب الزمان است و در این مسیر همراهی همه واجب است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به نمایش اقتدار بسیجیان در سراسر کشور گفت: در روز گذشته نمایش اقتدار بسیجیان در سرتاسر ایران را شاهد بودیم و رهبر معظم انقلاب در این مراسم فرمودند: ما با همین تحریم یک سیلی محکم تری به آمریکایی ها خواهیم زد .

امام جمعه زرند ضمن تبریک روز نیروی انتظامی بیان داشت: اقتدار نیرو انتظامی و امنیتی که ایجاد کرده از هر دوره ای بیشتر است و محبوبیتش روز به روز بیشتر میشود .

وی با اشاره به روز دامپزشک در هفته جاری و تبریک این روز به جامعه دامپزشکی گفت: روز دامپزشکی را داریم که خدمات بسیار ارزنده ای می کنند حدود ۸۰۰ الی ۹۰۰ بیماری وجود دارد که بین انسان و دام مشترک است در بحث سلامتی قبل از اینکه پزشک نقش داشته باشد دامپزشک نقش دارد و در خط اول مبارزه با بیماری هستند .

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: هفته جهانی سالمندان را پیش رو داریم و اسلام تاکید داشته که به سالمندان و پیرمرد و پیرزن احترام بگذارید احترام به آنها ، احترام به خداست و دستور خداست که به سالمندان خدمت و‌ نیکی شود‌ .

امام جمعه زرند با اشاره به هفته ملی کودک اظهار داشت: هفته ملی کودک را داریم و رهبری در این خصوص فرموده اند سازنده کشور همین کودکان و‌نوجوانان ما هستند از بچگی به آنها نکات مهم و اساسی را یاد بدهیم که سازنده کشور همین ها هستند .

وی در خصوص روز روستا و عشایر نیز چنین گفت:روستاییان و عشایران سرمایه کشور هستند باید برای آنها اشتغالزایی شود و بیشتر به آنها رسیدگی شود تا به دلیل کمبودهای خود به شهر کوچ نکنند .

امام جمعه زرند ضمن تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران جمهوری اسلامی به دلیل گوشمالی و انتقام حادثه تروریستی اهواز بیان داشت: از سپاه مقتدر تقدیر و تشکر داریم سپاه امروز دست توانا و قدرتمند جمهوری اسلامی است که در دل کفر سران کفر را با موشک های نقطه زن و پهپادهای ساخت خود آنها را سرکوب کردند و پیام قدرت نظام جمهوری اسلامی را به رخ آمریکا و وابستگان شان رساند ودر این قضیه چشم صهیونیست ها و آل سعود و آمریکایی ها کور شد.

وی در پایان با اشاره به محکوم شدن آمریکا در دادگاه بین المللی لاهه اظهار داشت: آمریکایی ها در دادگاه بین المللی محکوم شدند و روز به روز در دنیا منزوی تر خواهند شد و قطعا شکست خواهند خورد .


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیبک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.