سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

خطیب جمعه زرند: اهمیت ندادن به نسل جوان یک آفت بزرگ است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 440 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1397.07.23
 
21 مهر 1397 - 20:12- شناسه خبر : 70937


به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند بیان داشت: دشمن برای نسل جوان ما برنامه دارد که راه مقابله با آن محبت به جوانان است؛ اگر دختر و پسر ما داخل منزل محبت نبیند با محبت جبهه کفر و منافقین داخلی به دشمن جذب می شود و این موجب تخریب نگاه و دیدگاه نسل جوان خواهد شد.

وی با اشاره به رای نمایندگان در پیوستن به تعهد cft گفت: آمریکا همیشه دنبال بهانه برای دشمنی با جمهوری اسلامی است؛ آیا بهانه جویی و تحریم های آمریکا با پیوستن به cft تمام خواهد شد؟! اگر ما عضو این تعهد شدیم باید اطلاعات کشور را به دشمن بدهیم کهداین قابل قبول نیست و موجب ضربه زدن به کشور است.

وی در تأکید اولویت های استخدامی در شرکت فولاد بیان داشت: شرکت فولاد باید جوان گرایی داشته باشد و همه کارگرانی که از اول سختی کار را تحمل کرده اند باید اولویت ویژه ای در استخدام داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از تمامی مسئولینی که در طرح اهدای قران کتابت شده توسط زرندی ها به آستان مقدس امام رضا (ع) همکاری داشتند، تاکید کرد: شما شهروندان زرندی همانگونه که همیشه در انجام کار خیر پیش قدم بوده ابد در صورتی که برایتان امکان دارد با حداقل 10 هزار تومان بانی یک پرس چلوگوشت در موجب 202 مسیر پیاده روی اربعین حسینی باشد.

وی اظهارداشت: اگر انسان در مسیر الهی قدم بردارد خداوند به او کمک می کند ولی اگر خود را مشغول گناه کند و مسیر انحرافی را انتخاب کند اولین نفر به خودش ظلم کرده است.

ابراهیمی با تاکید به کارآمدی نسل جوان در همه ی عرصه ها بیان داشت: مهمترین راهی که ما را در جنگ اقتصادی پیروز می کند و گره های اقتصادب را باز می کند بها دادن به نسل جوان است، اما امروزه به نسل سوم و چهارم انقلاب اهمیت نمی دهند که این یک آفت بزرگ است.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.