سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

اتکا به قدرت داخلی تنها راه فرار از تحریم ها دشمن است / شعار “مرگ بر آمریکا” هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 443 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1397.08.20
 
19 آبان 1397 - 10:48- شناسه خبر : 71545


حجت اسلام ابراهیمی با تبریک حلول ماه ربیع و با اشاره به نامه ی امام علی (ع) به حارث همدانی اظهارداشت: امام علی (ع) فرمود: “حارث، با نگاه کردن به تاریخ اقوام گذشته، باید از سرگذشت آنها عبرت بگیریم؛ یکی از شیوهای مومن عبرت گرفتن از مرور تاریخ پیشینیان است”.

وی افزود: در تاریخ، هر ملتی که با هم اتحاد داشتند و گوش به فرمان پیامبران کردند خداوند آنها را یاری کرده و دشمنانان آن ها را خار و نابود کرد.

ابراهیمی گفت: امروز هم تمام مردم ایران به ویژه نسل جوان باید گوش به زنگ باشند و از اتفاقات اطرافشان عبرت بگیرند تا در همه مراحل زندگی خود پیشرفت کنند.

حجت اسلام ابراهیمی بنا به فرموده های رسول خدا (ص) تنها راه سعادت و نجات انسان را تمسک به قرآن کریم و اطاعت از ولی دانست و بیان کرد: کشور ما هم اگر بخواهد پیشرفت کند و در جنگ اقتصادی و فرهنگی پیروز شود همه مردم به ویژه مسئولین با هر گرایش سیاسی، باید پشتیبان و حامی و گوش به فرمان ولی فقیه باشد.

وی با تشکر از حضور مردم ولایت مدار و دانش آموزان انقلابی برای حضور در راهپیمایی 13 آبان بیان کرد: در آستانه ی چهل سالگی جمهوری اسلامی ایران مردم در 13 آبان بار دیگر نشان دادند که شعار “مرگ بر آمریکا” هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد و مردم پشتیبان ولی فقیه هستند و این لزوم ایمان مردم، باعث حفظ کشور و امنیت همه جانبه جمهوری اسلامی شده است.

وی با تمسک به روایتی از پیامبر (ص)، اظهارداشت: در آخر الزمان اشخاصی هستند که فقط چهره انسان دارند، ولی قلب آنها از شیطان بدتر و سنت های الهی را بدعت میدانند. مصداق بارز این فرمایش پیامبر دولتمردان آمریکا و استبار جهانی هستند که در دنیا در همه ی جنگهای ناحق و عملیات ها شوم دست ننگین آنها قابل مشاهده است.

ابراهیمی گفت: ملت ایران با رهبری و رهنمود امام خامنه ای (حفظ الله) و بازو نیرومندی چون سردار سلیمانی ها دشمنان را خار و خفیف کردند و مطمئن باشید با مقاومت مردم و باز کردن راه برای جوانان توانمند، دوبار استکبار جهانی سیلی سنگینی خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در زرند تنها راه نجات کشور از تحریم های ظالمانه دشمن را تکیه بر توان داخلی دانست و بیان کرد: تحریم ها باید باعث رشد و فرصت در همه ی عرصه های اقتصادی و فرهنگی شود و ما با تکیه بر قدرت داخلی و بها دادن به جوانان توانمند، تحریم ها را نابود خواهیم کرد.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.