سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدار کارکنان اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان با امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 290 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1397.08.23
 
همزمان با هفته وقف حجت الاسلام قادری ریاست محترم اداره اوقاف وامور خیریه زرند در معیت همکاران خود مورخه97/08/21 با حضور در دفتر امام جمعه زرند ضمن دیدار وگفتگو با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم ازسخنان وی بهره مند شدند.



دراین دیدار حجت اسلام ابراهیمی بیان داشت:یکی از برکات جمهوری اسلامی احیاءوقف است،اداره اوقاف باید با شبهه زدایی وشفاف سازی جلوی تبلیغ سوء دشمنان را بگیرد، خانواده شهدا رتبه اول در وقف هستند و ماندگاری روح ونام انسان با وقف است.

امام جمعه زرند با تبریک ماه ربیع و دهه وقف اظهار داشت:وقفیاتی که در زمان طاغوت نابود شده بود وبه نیات واقفین عمل نشده بود، از برکت خون شهدا وقف دوباره احیا شد ودر راستای نیت واقفین عمل شد.

وی ادامه داد;از زمان انقلاب تا زمان فعلی خانوادهای شهدا رتبه اول وقف را دارند پدر مادر شهدا علاوه بر اینکه فرزندان خود را در کف اخلاص به خداوند هدیه کردند از مال خود هم برای حفظ نظام ودین مردم گذشتند و وقف کردند.

ابراهیمی با توجه به گسترده شدن نیاز انسانها بیان کرد:حوزه وقف با توجه به نیاز مردم الان گسترش پیدا کرده وباید وقف جدید با نیات جدید در شهر ایجاد شود وقفیاتی (مثل وقف برای شبهه زدایی در فضای مجازی یا فیلم ساختن در مورد اهل بیت وقف برای حفظ حوزهای علمیه ودین مردم.

وی گفت :ما هرچه داریم از زحمات فراوان علماء گذشته است وامروز هم برای پرورش عالِم به روز برای شبهه زدایی از اذهان مردم بخصوص نسل جوان نیاز به وقف برای حوزهای علمیه داریم.

نماینده ولی فقیه با توجه به شبهه های دشمنان علیه اداره اوقاف بیان کرد:شبهه های دشمنان علیه وقف واداره اوقاف باعث کم رنگ شدن وقف شده است وظیفه کسانی که در حوزه وقف خدمت می کنند ایناست که با تمام تلاش دراذهان مردم بخصوص نسل جوان شبهه زدایی وشفاف سازی کنند تا تبلیغات سوء دشمن در نهادینه کردن فرهنگ وقف تاثیر نگذارد وهمه باید بدانند تنها راه برای جاودانگی نام وروح انسان گذشتن از مال ووقف کردن برای پیشرفت دین اسلام است.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/ul1770.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/ul1771.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.