سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

مسئولین خادم و خدمتگزار مردم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 298 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1397.09.26
 
کد خبر : 25193- ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ -دسته بندی : آخرین خبرها, اجتماعی, اخبار ویژه, اقتصادی, زرند, سپاه و بسیج شهرستان زرند, فرهنگی



امام جمعه زرند با اشاره به ادامه ی نامه ی امام علی (ع)به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهار داشت؛ حضرت فرمود: ای حارث اخلاق اجتماعی حکم می کند تا نسبت به حرفها و کلام مردم بی تفاوت نباشی و مشکلات اجتماعی که مردم برای تو خبر می آورند رد نکنی و نسبت دروغ به مردم ندهی اگر بر همه ی خبرهای مردم که از درون جامعه برای تو می آورند چشمت را ببندی تو از جاهلان هستی.

وی افزود : مدیران و مسئولان باید روند مسائل اجتماعی داخل جامعه را رصد کنند و نسبت به مشکلات مثل گرانی ، بیکاری و…بی تفاوت نباشند و چاره اندیشی کرده و اجازه ندهند دشمنان از نقاط ضعف سوء استفاده کنند بلکه مسئولان باید خود را خادم و نوکر مردم و نظام بدانند و برای رفع مشکلات کشور تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) و وفات حضرت معصومه(س) در مورد شفاعت کریمه اهلبیت عرضه داشت: مقام این بانو خیلی بالاست و در عظمت حضرت همین بس که با شفاعتش تمام شعیان وارد بهشت می شوند.

خطیب جمعه با گرامی داشتن شهادت آیت الله دکتر مفتح تصریح کرد: آیت الله مفتح یک عالم ، مجاهد به تمام معنا و شخصیتی تاثیر گذار در حوزه علمیه و دانشگاه بود.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی دوبال برای پیشرفت تمدن اسلامی است و این وحدت دو قشر، تأثیر گذار و هماهنگی علم و دین باعث پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد. علم بدون دین باعث ضرر زدن به جامعه انسانی مثل ساختن بمب اتم می شود و دین منهای علم جامعه را به قهقراء و عقب گرد می برد.

نماینده ولی فقیه با توجه به شورش مردم در کشور فرانسه تصریح کرد: این شورش ها نشان می دهد نظام لیبرالیسم در دنیا شکست خورده است. مردم دنیا از این تفکر طبقاتی ۲۰ درصد در رفاه کامل و ۸۰ درصد در سختی و کارتون خواب خسته شدند، تنها راه نجات مردم دنیا از چنگال ظلم و بی عدالت اسلام ناب محمدی است.

وی افزود :کسانی که می خواهند انقلاب اسلامی و علوی جمهوری اسلامی را به غرب گره بزنند و چشم به دنیای غرب بسته اند از حوادث دنیا عبرت بگیرند که مردمش از بی عدالتی حکامشان به تنگ آمده اند تنها را نجات دنیا، انقلابی اسلامی است.

حجت اسلام ابراهیمی با اشاره به توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی علیه این کشور تاکید کرد: نباید با غفلت میدان را برای دشمنان آماده کنیم مقام معظم رهبری (دام ظله ) فرمودند : « نقشه ها و برنامه ریزی دشمنان در سال ۹۷ بهم خورده ولی باید مراقب باشیم تا در سال ۹۸ با غفلت میدان را برای دشمن آماده نکنیم و نقاط ضعف را تقویت کنیم.»

وی افزود : پیشرفت هسته ای ، تقویت اقتصاد کشور و نفوذ منطقه ای باید تقویت شود و فریب ظاهر دشمنان را نخورید و با تمام توان در مقابل با استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

ابراهیمی در پایان خطبه ها بیان کرد: مسئولان باید در حفظ ارزش پول ملی که همان قدرت خرید مردم است تلاش مضاعف کنند، در حال حاضر ارزش پول کشور ما از کشورهای اطراف و منطقه پایین تر آمده، باید هرچه سریع تر برای بالا بردن ارزش پول کشور فکر اساسی و کار گشا صورت گیرد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.