سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور وسخنرانی امام جمعه محترم در اولین همایش یاوران حسینی شهرستان زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 287 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1397.10.03
 
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اولین همایش همیاران حسینی شهرستان زرند با حضور وسخنزانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم، سردار عبدالحسین رحیمی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، فرماندار، اعضاء شوراهای اسلامی، دهیاران و خادمین حسینی زرندمورخه 28/09/97 در محل سینما آزادی شهرک ولایت برگزار گردید.



حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در این همایش با اشاره به حدیثی از پیامبر گرانقدر اسلام که خطاب به امام علی (ع) میفرمایند: یا اباالحسن قبر شما و فرزندانتان بقعه و باغی از بهشت در روی زمین میباشد و خداوند متعال دلهای بندگان برگزیده و شایسته خود را مشتاق شما نموده و سختی ها را تحمل مینمایند تا به زیارت قبور شما بیایند، یادآور شد: پروژه بازسازی گنبد مطهر امام حسین، توفیق بسیار بزرگی بود که نصیب مردم متدین استان کرمان شده و با اهداء هزینه 40 خشت طلا توسط اهالی 40 روستا و محله از توابع شهرستان، شاهد ثبت سند افتخاری دیگر برای مردم زرند باشیم که این خود سرمایه گذاری ماندگار و آسمانی خواهد بود.

سردار رحیمی نیز در این همایش معنوی اظهار داشت: امروز رزمندگان سلحشوری که در دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری و نثار جان، در مقابل تجاوز دشمن ایستادند و پیروز شدند، در جبهه‌ای دیگر یعنی در امر بازسازی حرم‌های مطهر نجف، کربلا، کاظمین و سامرا نقش آفرین شده‌اند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان خاطر نشان کرد: روند ساخت گنبد جدید امام حسین (ع)، کار بسیار دقیق و فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان میباشد که هم‌اکنون توسط مهندسان و کارگران مخلص کرمانی در دست اقدام بوده و همواره از خدا میخواهیم دست ما را از دامن اهل بیت علیهم السلام کوتاه نگرداند.

وی با بیان اینکه 13 هزار خشت طلا که هر خشت تقریباً 23 گرم طلا باعیار 24 برای آن منظور شده، گفت: ان شاالله خشت طلای مورد نیاز گنبد شریف حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بصورت کامل توسط خیرین و متبرعین سراسر کشور و بویژه مردم مومن؛ متدیّن و ولایتی استان کرمان تهیه گردد و مردم شهرستان زرند همچون گذشته بالاترین سطح مشارکت را در این امر معنوی داشته باشند.

وی ابراز داشت: کسانی که اقدام به خرید یک یا چند خشت یا نیم خشت و یا ربع خشت طلا می‌کنند، می‌توانند با ارائۀ فیش واریزی خود به واحد نذورات ستاد استان واقع در میدان شورا، روبه‌روی حسینیه ثارالله، جنب سینما شهر تماشا، به نام خود یا به نام هر یک از بستگان در قید حیات یا درگذشته خود، سند ویژه دریافت کنند.

در ادامه این مراسم حبیب الله خنجری فرماندار ضمن اشاره به سفر اخیر تعدادی از مدیران ادارات شهرستان به محل پروژه بازسازی و ترفیع گنبد جدید حرم مطهر حضرت سیدالشهداء (ع) در کرمان که ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان عهده دار این پروژه بزرگ میباشد و همچنین با توجه به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هدف از برگزاری این مراسم را فراهم آوردن زمینه ی مشارکت مردم شهرستان در امر معنوی ساخت گنبد مقدس دانست.

فرماندار زرند گفت: امیدواریم تا قبل از دهه فجر چهلم در سال جاری، با تامین هزینه 40 خشت طلا توسط مردم و اهالی 40 روستا و محله شهرستان، برگ زرین افتخاری دیگر برای همشهریان ولایت مدار و متدین زرندی رقم خورد.

وی با بیان اینکه هر خشت طلا برای ساخت گنبد مقدس حرم امام حسین (ع) به ارزش 30 میلیون ریال میباشد، تصریح کرد: تمامی مردم و اهالی خادم و عاشق اهل بیت (ع) شهرستان زرند میتوانند در این طرح افتخار آفرین شرکت نمایند.

در پایان مراسم تفاهم نامه همکاری فی ما بین ستاد بازسازی عتبات عالیات زرند و نمایندگان اهالی روستاها و محله های شهرستان منعقد گردید.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/tyu96.jpg


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.