سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

من دست کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شهرستان را می‌بوسم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 451 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1397.10.23
 
22 دی 1397 - 15:44- شناسه خبر : 73164




به گزارش صدای زرند، آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه زرند با حضور همیشگی و مثال‌زدنی مردم ولایی زرند در مسجد جامع این شهر برگزار شد که امام جمعه زرند با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گفت: من دست کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شهرستان را که موجب اشتغال جوانان این منطقه می‌شوند، می‌بوسم.

حجت‌الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با اشاره به ادامه‌ی نامه‌ی امام علی (ع) به حارث همدانی در مورد صفات شیعه اظهار داشت: حضرت فرمود: «ای حارث! در تمام اعمال و رفتاراجتماعی و سیاسی رضایت خدا را در نظر بگیر و عبادت و عمل خود را منت بر خداوند فرض نکن چرا که خداوند بی‌نیاز از هرگونه عبادت بنده است و بدان تمام هستی و موجودات مُلک خداوند است».

وی گفت: بالاترین اعمال شناخت و معرفت خداوند است و در عبادات بدون افراط و تفریط باید خود را مدیون و نیازمند نعمت‌های الهی بدانیم.

حجت‌اسلام ابراهیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان داشت: بعضی‌ها کعبه آمال و آرزوهایشان آمریکا و غرب است و فکر می‌کنند هرچه آمریکا و غربی‌ها بگویند وحی منزل است و خود و کشور را شیفته و وابسته به امریکا می‌دانند.

امام جمعه زرند ادامه داد: جنایات و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به رهبری آمریکا در تاریخ بر علیه جمهوری اسلامی برهمه‌ی مردم دنیا مشهود است؛ آن‌ها حتی ایرانی‌ها را وحشی می‌دانند اما خوشبختانه با وجود این تحریم‌ها ما در صنعت هسته‌ای و موشکی و سلاح، با تکیه بر قدرت جوانان متعهد و ظرفیت داخلی، توانستیم رشد و پیشرفت خوبی داشته باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه استکبار و غرب رو به افول است، اظهار کرد: همان گونه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند “ترامپ احمق است” و کسانی که فکر می‌کنند آمریکا و غرب اگر بیابد مشکل ما را حل می‌کند و کشور ما پیشرفت می‌کند از ترامپ هم احمق‌تر هستند و باید بدانند که آمار بالای جنایات‌ها و ورشکستگی، نشان‌گر فروپاشی نظام سرمایه‌داری غرب و استکبار جهانی است.

خطیب جمعه با تبریک تولد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) به همه شیعیان بخصوص پرستاران خدوم اظهار کرد: خدمت به بیمار و پرستاری اجر و پاداش زیادی دارد و در واقع پرستاران حلقه اول سلامت جامعه هستند و با از خود گذشتگی به مردم روح زندگی می‌بخشند.

رئیس شوار فرهنگ عمومی زرند با نگاهی به ظرفیت صنعتی این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان زرند از لحاظ صنعتی و کارخانه‌های تولیدی پیشرفت زیادی داشته و باید تمام مسئولان از کالاها و لوازمی که داخل شهر تولید می‌شود استفاده و از تولیدکننده و کارآفرین حمایت کنیم تا شهر رونق بیشتری پیدا کند.

وی ادامه داد: کارخانه‌های صنعتی در شهرستان باید اولویت در جذب را جوانان زرندی قرار دهند و زمینه برای فعالیت جوانان متخصص را فراهم کنند، و در کل کشور و شهرستان مدیران و مسئولان باید به دور از جناح و سیاسی‌کاری دنبال ایجاد کار برای نسل جوان جویای کار باشند.

وی گفت: بنده هم به عنوان امام جمعه زرند با تمام تلاش بدون سیاسی کاری و با وحدت و همدلی دنبال ایجاد اشتغال و رفع مشکلات هستم و دست کارآفرینان و سرمایه‌گذاران شهرستان را می‌بوسم و از همه کسانی که سرمایه یا ذهن کارآفرینی دارند دعوت
می‌کنم تا در شهرستان سرمایه‌گذاری کنند و با تمام توان از تولید داخلی و جوانان متعهد و متخصص زرند حمایت می‌کنم.



برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند کلیک کنید

برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری زرند نیوز کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.