سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام قدر دانی امام جمعه محترم از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن 97

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 404 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1397.11.24
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم زرند، دکتر امیری نماینده شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند در پیام مشترکی از حضور کم نظیر مردم این شهرستان در راهپیمایی۲۲ بهمن تشکرکردند.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



در این پیام آمده است؛

درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز، صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.

سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان. حضور پرشور شما، که از درک وسیع و همت عظیم تان حکایت داشت، در پاسخ به ندای مقتدای زمان، رهبر فرزانه، امام خامنه ای، حماسه ای خلق کرد که چشم جهانیان را خیره کرد.

این حرکت عظیم، دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

لذا بدینوسیله برخود فرض می دانیم تا خالصانه حضورتان را ارج نهیم و به واسطه این حضور کم نظیر، پیشانی بر درگاه ربوبیت به خاک ساییده و از ذات اقدسش، برای ملت شریف ایران، توفیق بیش از پیش مسئلت نماییم.



چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.