سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام ایزدی امام جمعه موقت زرند: ایستادگی و مقاومت در مقابل مشکلات منجر به نصرت و پیروزی نهایی می شود

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 401 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1397.12.11
 
نماز جمعه دهم اسفندماه 97 به امامت حجت الاسلام والمسلمین ایزدی امام جمعه موقت شهرستان زرند.



حجت الاسلام ایزدی امام جمعه موقت زرند در خطبه های نماز جمعه ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ ضمن توصیه همه به تقوای الهی، به بیان صفات افراد متقی پرداخت و تصریح کرد: بر اساس حدیث گرانبها از امام محمد باقر (ع) هر فرد باتقوا ۱۲ صفت دارد که تنها به چهار مورد آن اشاره میکنم ؛ راستگویی ، امانت داری،حسن خلق که برطبق روایاتی از پیامبر اکرم(ص) دین اسلام دین اخلاق است، صله رحم چهارمین صفت فرد متقی می باشد که با ارزش ترین قدم هایی که انسان در دنیا برمی دارد یکی قدم هایی که برای برداشتن بار از دوش مومن گذاشته میشود و دوم صله رحم و در واقع سر زدن به اقوام و خویشاوندانی که به شما سر نمیزنند. صله رحم موجب طولانی شدن عمر میشود.

حجت الاسلام ایزدی با گرامیداشت مناسبت های پیش رو در هفته جاری بیان داشت: ۱۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال۱۳۵۷ و آغاز هفته احسان و نیکوکاری می باشد، که طبق آیات و روایات کسانی که در دنیا کار خیر انجام می دهند در قیامت در برابر آتش دوزخ بیمه می شوند. مشکلات اقتصادی ، گرانی و تورم به مردم فشار زیادی آورده است بنده از همه شما مردم شریف زرند دعوت می کنم با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و عید نوروز، هر کس می تواند به هر نحوی گره ای از زندگی قشر ضعیف جامعه به خصوص افراد فقیر در فامیل و آشنایان باز کند کمک نماید تا همه سال نو را به خوبی و شادی آغاز کنند.

وی ادامه داد: خداوند متعال در روز قیامت فقرا را فرا می خواند و از آنها می خواهد به بهشت بروند آنها روانه بهشت می شود خطاب می رسد کسانی که در دنیا به شما کمک کردند را نیز با خود ببرید لذا همه شما را برای کمک رسانی به قشر ضعیف دعوت می کنم.

امام جمعه موقت زرند با اشاره به دیدار تاریخی بشار اسد رئیس جمهور سوریه و رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: حضور بشار اسد در تهران و تبریک وی پیرامون پیروزی جبهه ی مقاومت در جنگ با تروریسم به رهبر انقلاب و ملت شریف ایران بازتاب گسترده ای در جهان داشت. در این دیدار رهبر انقلاب به دلیل ایستادگی و تلاش در ۸طول سال جنگ با تروریسم به وی لقب قهرمان جهان عرب دادند.

ایزدی خاطر نشان کرد: وعده های الهی تحقق می یابند زیرا خداوند فرموده است کسانی که در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند به نصرت و پیروزی نهایی خواهند رسید و امروز تحقق آن را در سوریه میبینیم.

وی از جمله پیامدهای دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب را تثبیت نظام سیاسی دولت سوریه و تجلیل از خدمات و کمک های ایران به سوریه و تشکر از ملت ایران دانست.

وی در پایان به دیدار دست اندرکاران برگزاری کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: تعظیم نام و یاد شهیدان حرکت مجاهدانه را در کشور تقویت می‌کند، و همچنین تاکید بر این موضوع که ملتی که از سرمایه جوانان برخوردار باشد شکست نمی خورد و ایشان از مردم کرمان برای برگزاری این کنگره تشکر کردند.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2675.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2676.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2677.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2678.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2679.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2680.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2681.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.