سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه زرند به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 394 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1397.12.22
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در پیامی فرا رسیدن ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فی سَبیلِ اللّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ


«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و ایشان همان رستگارانند».( سوره توبه، آیه ۲۰)

سلام و درود بر ارواح مطهر و وارسته ای که کالبد خاکی را به اعجاز ایمان، سزاوار مقام افلاکی نمودند. انسان های پاک سیرت و نکو کرداری که منعمان و روزی یافتگان آستان حضرت حق اند.

بیست و دوم اسفند، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است و بی شک اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه کنونی کشور، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده‌های صبور آنان است.

شهدای انقلاب اسلامی با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، به ندای، ولی زمان و مقتدای خویش امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با خون خود نهال انقلاب را حیات بخشیدند و تا پای جان برای تحقق و استقرار حکومت اسلامی ایستادند تا با حاکمیت اسلام و قرآن، انسان را به درجه رفیع خلیفه الهی و عبودیت برسانند و همچون شمع، چراغ محفل بشریت شوند.

اینجانب به نوبه خود بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهداءو سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان داهیانه امام راحل (رحمه الله علیه) را گرامی می دارم و به محضر همه شهدا و ایثارگران معزز انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنم. امید است که به فضل الهی، رضای شهدای معظم و دعای خیر خانواده معزز آنان توشه آخرتمان گردد.


علی ابراهیمی
22 اسفندماه1397


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.