سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه شهرستان زرند به مناسبت فرارسیدن سال نو

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 464 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1397.12.29
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند، در پیامی خطاب به امت خداجوی شهرستان زرند با تبریک حلول سال ۱۳۹۸ برایشان آرزوی توفیق و سربلندی نمود .



http://yascms.ir/emam/gozaresh/zxf45.jpg




حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند، در آستانه حلول سال ۱۳۹8 در پیامی خطاب به امت خداجوی شهرستان زرند برایشان آرزوی توفیق و سربلندی نمود .

متن پیام تبریک به شرح زیر است:


یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار،
یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

ای آنکه به تدبــیر تو گـردد ایام ای دیده و دل از تو دگرگون مدام
ای آنکه به دست توست احوال جهان حـکمی فـرما که گردد ایام به کام

هیچ نوروزی نیست مگر اینکه ما در آن روز ، منتظر فرج هستیم. (حضرت امام جعفر صادق (ع))


فرارسیدن عید نوروز را که سر آغاز تحول در جهان بیرون و درون و تجلّی بخش قدرت آفرینش گری خدای تحول آفرین است را به محضر مقام معظم رهبری ، مراجع معظم تقلید، مردم شریف و ولایت مدار شهرستان زرند و بویژه به خانواده های عزتمند و سر افراز شهیدان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان تبریک و تهنیت می گویم و از خدای بزرگ و مهربان می خواهم سال جدید را سال پایان انتظار و سال ظهور امام بهار آفرین هستی ، حضرت ولی عصر (عج) قرار دهد .

تحویل هر سال جدید شمسی فرصتی است که انسان به تحول درونی و اصلاح امور روحی ، معنوی ،فکری و مادی خود بپردازد.

این دعای شریفی که به ما تعلیم داده اند که درآغاز سال بخوانیم درس همین تحول است. ایجاد تحول کار خداوند است ولی ما نیز وظیفه داریم که برای این تحول در درون و زندگی خود و در جهان ، اقدام و تلاش نموده و همت کافی بگماریم .

در پایان به روح مطهر امام راحل (ره) و به روح علمای این شهرستان، به ارواح پاک شهیدان بهار آفرینمان و همچنین بیش از 560 شهید گلگون کفن این دیار درود و سلام و صلوات هدیه می کنیم و برای ملت سرافراز ایران اسلامی سر بلندی ، عزت و تعالی روز افزون و برای ملت های به پاخاسته مسلمان پیروزی و نصرت الهی و برای ظالمان و مستکبران شکست و اضمحلال و فروپاشی آرزو می نماییم .

توصیه و سفارش اینجانب به همه مردم شهرستان زرند ، جوانان عزیز و مسئولین محترم در سال جدید این است که مانند بهار که فصل روییدن و شکفتن است، این بهار انسان را نیز باید به تدبر، تفکر، تامل وا دارد و با زدودن زنگار کهنگی از دلها و آراستن آن به همه ی خوبی ها و نیکی ها، به پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان که با حضور زرند در تمامی عرصه ها سیاسی و مذهبی بتوانیم همچون باغ بهشتی در ایران اسلامی بدرخشیم ، ان شاالله


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

علی ابراهیمی – امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.