سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدارهای نوروزی امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 301 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1398.01.21
 
در ادامه دیدار های نوروزی امام جمعه محترم جمع دیگری از روسای ادارات ونهادهای شهرستان زرند در معیت تعدادی از همکاران خود مورخه98/01/20 با حضور در دفتر امام جمعه زرند ضمن دیدار وگفتگوی صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم فرا رسیدن سال جدید را به ایشان تبریک واز سخنان و نصایح ایشان بهره مند شدند.



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در دیدار با کارکنان زندان مورخه98/01/20


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، السلام علیک یا بقیة الله، یا اباصالح ، ادرکنا واغثنا.

بنده هم تشکر می کنم از حضرتعالی و همه دوستان ؛ ان شاءالله سال پُر از خیرو برکتی برای همه دوستان باشد و ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک عرض می کنم. همین ولادت آقا ابوالفضل العباس و دیگر اعیاد شعبانیه را هم به همه شما تبریک عرض می کنم. لطف کردید تشریف فرما شدید، صمیمانه از همه شما تقدیر و تشکر می کنم. انصافاً کارهای فرهنگی خوبی در ندامتگاه انجام شده است که جای تشکر و قدردانی دارد. در باب تهیه قران برای زندان هم اگرخَیِّری پیدا شد، معرفی می کنم.

حضور زندانی ها در نماز جمعه:

در مورد بحث حضور زندانی در نماز جمعه هم، طبق آن چیزی اسلام مطرح کرده است ، نمی دانم می شود راه انداخت یانه! در زمان امیرالمومنین(ع) زندانی را تحت الحفظ خانواده اش به نماز جمعه می بردند، این طور که زندانی را به خانواده تحویل می دادندو می گفتند بعد خودتان او را دوباره تحویل بدهید .ولی من نمی دانم در این برهه از زمان هم امکان دارد چنین کاری انجام شود یا خیر. بطوری که برای مردم هم مشخص باشد که اینها زندانی هستند تا حالت بازدارندگی برای بقیه هم داشته باشد. البته نمیدانم چنین کاری تا چه اندازه به صلاح است ولی اصل حضور زندانی در نماز جمعه موثر است. البته می توانید آنها را به زیارت شهدا هم ببرید که از نظر فرهنگی می تواند موثر باشد.

بالا رفتن آمار سرقت در شهرستان :

نکته دیگر اینکه متاسفانه مدتی است که آمار سرقت در شهرستان بالا رفته است، البته عامل آن را نمی دانم. گزارشات پلیس اعلام کرده است که آمار سرقت 127 درصد رشد داشته است و بیشتر در قالب گروههای تیمی و در دزدی از احشام و دام بوده است .حتی در گزارشی آمده بود که در سربنان تابوت و آهن ، دزدیده بودند. نمی دانم چه امری موجب چنین دزدی هایی شده است.ان شاءالله خداوند به شما سلامتی بدهد ، کار شما بسیار سخت است.ما از شما و مجموعه همکارانتان تشکر می کنیم ، ماهم سعی می کنیم در سال جدید ارتباط بیشتری با مجموعه شما داشته باشیم. موفق و سربلند باشید.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته



http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2315.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2316.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2317.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2318.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.