سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدار امام جمعه محترم با کارکنان سپاه زرند به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 300 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1398.01.21
 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در معیت جناب آقای خنجری فرماندار محترم وحجت الاسلام ایزدی مسئول ستاد نماز جمعه زرند با حضور در ناحیه مقاومت سپاه زرند ضمن دیدار وگفتگو با جناب سرهنگ کردی فرمانده محترم ودیگر کارکنان این ناحیه ولادت با سعادت آقا ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را به آنها تبریک گفتند.



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در دیدار با کارکنان سپاه زرند مورخه98/01/21


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، السلام علیک یا بقیة الله، یا اباصالح ، ادرکنا واغثنا.

بنده هم به نوبه خودم از طرف روحانیون شهرستان، روز پاسدار را به حضرتعالی وهمکارانتان تبریک عرض می کنم، ان شاءالله که این روز بر شما مبارک باشد و سال بسیار خوبی داشته باشید.همین طور که خدمتتان عرض کردم .

مقابله سپاه با تروریستها:

حضرت امام(ره) می فرمودند: وقتی دشمن از شما تعریف میکند، به خودتان شک کنید و وقتی دشمن در حال دشمنی است این نشان می دهد راه درستی را طی می کنید. امریکایی ها و صهیونیست ها و آل سعود خودشان تروریست پرور هستند. خواستگاه تروریست در امریکا و اسرائیل است، واقعا اگر سپاه قدس با تروریستها مقابله نمی کرد خدا می دانست چه بلایی بر سوریه و عراق و نظام جمهوری اسلامی می آمد اول از همه حرم های ائمه را با خاک یکسان می کردند و جایی به عنوان حرم ائمه نداشتیم. پس یکی از اقدامات بزرگ مدافعان حرم این بود که حرم های ائمه حفظ شد. یکپارچگی کشورهای سوریه و عراق و بالاتر از همه نظام جمهوری اسلامی حفظ شد. همه اینها با با اقدامات ضد تروریستی سپاه قدس انجام و مدیریت شد . حالا کسانی که خود تروریست به ذات هستند سپاه را تروریست اعلام می کنند، تمسخرآمیزتر از این کلام، در دنیا چیزی نیست. ولی از جهتی در سخنی منسوب به امام سجاد(ع) داریم: «الحمدللَّه الذی جعل اعدائنا من الحمقاء» خدا را شکر می کنیم که خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است. به قول آقای فرماندار اگر ما می خواستیم محبوبیت سپاه را در داخل کشور زیاد کنیم باید کلی هزینه می کردیم ولی بازهم تا این اندازه نمی توانستیم. الحمدلله به لطف الهی وحدتی بین همه جناح ها ،در باب دفاع از سپاه حاصل شده است. حرکت بسیار خوب و وحدت آفرینی هم صورت گرفته است که برخی از ائمه جمعه لباس سبز سپاه را پوشیدندو اعلام هم بستگی کردند، و با این حرکت امریکا را محکوم کردند. ان شاءالله ماهم بعد از نماز جمعه این هفته با تایید شورای تامین راهپیمایی خوبی را در جهت محکومیت این حرکت امریکایی ها برگزار می کنیم.

سپاه متعلق به کل کشور است :

نکته دیگر اینکه همانطور اشاره کردید ، مسئولیت ها سنگین تر می شود و ما باید بیشتر برای دفاع از جمهوری اسلامی و پیشرفت شهرستان کوشش کنیم. سپاه متعلق به یک قشر خاصی نیست بلکه متعلق به اسلام ، مملکت ، امام زمان و رهبر ماست؛ نباید گاهی اوقات خرج مسائل سلیقه ای شود. سپاه یک امر بسیار مقدس است چون بزرگانی برای سپاه خون دادند که فرماندهان بسیار بزرگی بودند و هر کدام می توانستند کشوری را اداره کنند ولی لباس سبز سپاه را پوشیدندو در راه دفاع از دین و میهن جان خودرا فدا کردند تا امروز سپاه چنین عزتی پیدا کرده و به چنین قداست و محبوبیتی دست یافته است. تا جایی که حضرت امام(ره) می فرماید : خدایا مرا با بسیجیانم محشور بفرما .

سپاهیان همان بسیجیان هستند:

سپاهیان خود بسیجیان هستند ، حضرت امام می توانستند بگویند : خدایا مرا با حضرت زهرا(س) و امیرالمومینن محشور کن ولی گفتند با بسیجیان محشور کن این نکته دارد . همانطور که پیامبر(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) در مورد سلمان فرمودند: «سلمان منا اهل‌البیت، سلمان از اهل‌بیت ما است» (1) می توانیم بگوییم بسیج هم از اهل بیت است،به قدری سپاه و بسیج قداست دارد که حضرت امام (ره) می فرمودند: مرا با بسیجیانم محشور کن تا روز قیامت شهادت بدهند برای دفاع از اسلام کوتاهی نکردم. این مسئولیت ما را سنگین تر می کند و باید بیشتر مراقبت کنیم تا وحدت و همدلی در جامعه حفظ شود ، سپاه متعلق به همه کشور و در واقع متعلق به جهان اسلام است .ان شاءالله خداوند به شما توفیق بدهد، بنده هم ازشما تشکر می کنم که از روزی به شهرستان آمدید، وحدت و همدلی را در شهرستان بیشتر دیدم وخیلی از مسائلی که می توانست جو شهرستان را آشفته کند، به دست شما خنثی شد. ان شاءالله حضرتعالی و همکارانتان روز به روز بیشتر موفق باشید، ما هم حمایت می کنیم . در ستاد نماز جمعه هم همراه شما هستیم ان شاءالله بتوانیم به کمک یکدیگر کاری کنیم شهرستان ما در شهرستان از جهت ولایتمداری و خدمت به مردم وایجاد اشتغال حرف اول را بزند. اینها درخواست های مقام معظم رهبری است ان شاءالله همه دست به دست هم بدهیم تا حرف ولِّی و مقام معظم رهبری که رونق تولید وایجاد اشتغال وامید مردم به نظام جمهوری اسلامی است، روی زمین نماند و روز به روز بیشتر بشود. ماهم در خدمت سپاه و حضرتعالی و دوستان هستیم، ان شاءالله بتوانیم خدمتگزار خوبی برای رهبرمان و برای امام زمان(عج) باشیم و هدف ما این باشد که با تمام توان خدمت کنیم . سخن زیبایی را رهبر انقلاب فرمودند که : این لطف الهی و تایید الهی است که نظام جمهوری اسلامی پیش می رود و هیچگاه شکست نمی خورد و موفق هم می شود ولی نکته مهم این است ما کجای کار هستیم و آیا آن گونه که باید حمایت می کینم و در لحظه ای که باید در صحنه باشیم، حضور داریم؟ مبادا غفلت کنیم ، مخصوصا قشر جوان که ایشان در صحبتهای اخیر خود به آن اشاره کردند. بدون تردید این نظام به اهداف خودش می رسد ما باید کمک حال نظام و رهبر انقلاب باشیم ان شاءالله .
السلام علیکم و رحمه الله برکاته


پی نوشت:

1- مجمع‌البیان 427/2


http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2328.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2329.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u2330.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.