سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضوروسخنرانی امام جمعه محترم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 299 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1398.04.04
 
حضوروسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی شهرستان زرند که به مناسبت هفته گرامیداشت قوه قضائیه مورخه98/04/02 با حضور مسئولین شهرستان و نیروهای نظامی انتظامی در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند برگزار شد.



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی زرند به مناسبت هفته قوه قضائیه مورخه98/04/03



الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج)، السلام علیکم یا شهداء، یا سعدا، یا نجباء

گرامی می داریم یاد و خاطره همه شهدای نظام جمهوری اسلامی، خصوصا سیدو سالار شهیدان شهید مظلوم، شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایشان و تبریک عرض می کنم هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگاه و همه قضات عزیز که شرف حضور دارند . گرامی می داریم هفته قوه قضائیه را که این جلسه باشکوه به مناسبت گرامی داشت این شهدای والامقام وهفته قوه قضائیه برگزار شده است. از میزبان این جلسه باشکوه جناب سرهنگ کردی و همه عزیزان تحت امرشان صمیمانه تقدیروتشکر میکنم . خدمت فرماندهی محترم نیروی انتظامی وهمه عزیزان تحت امرشان و از اعضای محترم شورای تامین، از ریاست محترم دادگاه و عزیزانی که در این صبحگاه مشترک حضور دارند ،از مدیران ومسئولین، مجری و قاری محترم و خبرنگاران، مسئول محترم امنیت شهرمان ، ورزشکاران ، خواهران و برادران و سروران عزیز روحانی و همه حضار وهمه شما بزرگواران نیز خیرمقدم عرض می کنم ، به قول سعدی بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.

شخصیت والای شهید بهشتی

شهید بهشتی شخصیت والایی داشتند، عوامل موثری در سعادت و خوشبختی ایشان نقش داشته است، بعد از شهادت شهید بهشتی رادویو تلویزیون مصاحبه ای با مادر شهید بهشتی کردند که ایشان گفتند: وقتی فرزندم محمد حسین را باردار بودم .جدم در خواب به من گفت آینده این فرزند درخشان است. شما نباید به هر مکانی بروید و هر غذایی را بخوری! من نیز پرهیز می کردم و دائماً با وضو بودم و قرآن تلاوت می کردم تا وقتی محمد حسین به دنیا آمد. هنگامی که می خواستم او را شیر بدهم، وضو می گرفتم و قرآن می خواندم ، به طوری که وقتی قرآن تلاوت نمی کردم ،او شیر نمی خورد. سعادت و خوشبختی یک انسان به پدر و مادر ،غذا ،محیط جامعه ، تحصیلات ،سفر بستگی دارد و همه اینها در شخصیت والای ایشان موثر بود.

قانون اساسی مدیون شهید بهشتی:

شخصیتی که ریاست محترم قوه قضائیه اعلام کردند معمار قضا ،قانون اساسی مترقی ما مدیون این شهید والامقام است. هنگامی که می خواستند قانون اساسی را بنویسند، مجلس خبرگان تشکیل شدو ریاست آن به عهده آقای منتظری بود ولی در واقع هدایت و مدیریت آن بر عهده شهید بهشتی بود . شخصیتی بزرگ و آشنای با چند زبان خارجه، وقتی که می خواستند اصل 110 قانون اساسی را که مربوط به ولی فقیه است را تصویب کنند.ملی گراها و لیبرالها شروع به سر و صدا کردند و بنی صدر در مجلس شروع به توهین کرد که شما می خواهید دیکتاتوری آخوندی وعمامه را درست کنید و اجازه نمی دادند تا مسئله ولایت فقیه در قانون اساسی که اصل امامت و ولایت است ، بگنجانندواین لیبرالها به قدری توهین کردند که برخی از فقهایی که در خبرگان آن زمان بودند غش کردند و سر وصدا خیلی زیاد شد وهدایت این جلسه هم برعهده شهید بهشتی بود ، ایشان فرمودند که این سر وصداها و غش کردن ها لازم نیست .بنی صدر قائل به بحث آزاد است وقتی که از جلسه بیرون برود به همه اعلام خواهدکرد که هیچ کس نتوانست درمقابل من بحث کند و بهترین راه همان بحث آزاد است وحالا یک یا دو نفر را در این مجلس انتخاب کنید تا بیاید وبا بنی صدر مناظره کند وهمان جا اعلام کردند که آقای دکتر بهشتی خودتان مناظره کنید وخودتان هم مدیریت این بحث آزاد را برعهده بگیرید ودرهمان جلسه خبرگان در عرض پانزده دقیقه این شهید بزرگوار وبنی صدر با هم مناظره کردند ودر همین چند دقیقه، انواع واقسام حکومتهای موجود در دنیا را تبیین کردند تا اینکه رسیدند به اصل مطلقه ولی فقیه وامامت وبه قدر صریح ومتقن بحث ولایت فقیه را مطرح کردند وکسانی که آنجا بودند نقل کردند که بنی صدر مانند یک گنجشکی در قفس شده بود و نتوانست در مقابل استدلال و منطق شهید بهشتی مقاومت کند و اینگونه مجاب شد تا اصل ولایت فقیه تصویب شد و در قانون اساسی قرار گرفت واین شخصیت بزرگوار اینگونه اصل ولایت فقیه را تبیین کردند . امروز مترقی ترین قانون اساسی دنیا ، قانون اساسی جمهور ی اسلامی ایران است و هیچ قانونی مترقی تر از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل 110 این قانون نیست و در واقع سرپرست جمهوری اسلامی ولی فقیه است وآن اینکه اگر ولی فقیه گناه کبیره انجام بدهد خود به خود عزل می شود و دیگر حق حاکمیت ندارد ؛ در کتاب ولایت فقیه حضرت امام نوشتند ، خلاصه حاکمیت فقیه یعنی حاکمیت علم و حاکمیت عدل ، اینگونه بود که اصل 110 قانون اساسی تصویب شد، این اصل مترقی در قانون اساسی مدیون منطق و فکر و ایستادگی و مقاومت شهید بهشتی است یعنی اکنون قانون اساسی ما مدیون هدایتها و راهنمائی ها ومدیریت این شهید بزرگوار است .

تخریب شخصیت شهید بهشتی توسط منافقین:

واقعا چه خدمات ارزشمندی را این شهید انجام می داد ولی نفاق چه ضربه ای به ایشان زد. نه تنها به ایشان بلکه به همه علمای دین؛ منافقین کاری کردند در سراسر ایران اسلامی برخی از جوانان که شناخت نداشتند به شهید بهشتی توهین می کردند ، در بافق یزد عده ای از این جوانان دور ماشین شهید بهشتی را گرفته بودند و شعار می دادند :بهشتی، بهشتی ،طالقانی را تو کشتی! و شعار مرگ بر بهشتی را می دادند، بنی صدر تلاش می کرد تا حضرت امام و انقلاب را در تنگنا قرار بدهد، چون امام فرموده بود باید سکوت کنیم، شهید بهشتی در مقابل این تخریب ها سکوت کردند ویک سرسوزن از خودشان دفاع نکردند، این بود که امام از شهید بهشتی به شهید مظلوم تعبیر کردند. انسان وقتی به عکس و تصویر این شهید بزرگوار نگاه می کند و خدمات ارزشمند او را به یاد می آورد و اینکه چه ظلم وستمی بعد از انقلاب به ایشان شد آن هم از ناحیه جوانانی که اهل نماز و روزه و معتقد به امام بودند ولی به ایشان توهین میکردند ، اشک انسان جاری می شود .

امروز هم همین طور است، نفاق کاری می کند تا علمای دین و خدمتگزاران، ترور شخصیت بشوند. منافقین اول شخصیت شهید بهشتی را از ما گرفتند و او را ترور شخصیتی کردند و بعد هم او را حذف فیزیکی کردند.

آخرین لحظات عمر شهید بهشتی:

آخرین جمله شهید بهشتی جالب بود . وقتی محل سخنرانی این شهید بزرگوار را منفجر کردند یکی از کسانی که زنده از زیر آوار بیرون آمد، نقل می کرد که اخرین کلام شهید بهشتی این بود که فرمودند دوستان بوی بهشت می آید وچه بوی عطری به مشام می رسد آیا شما هم این بوی عطر را استشمام می کنید ؟گفتند دکتر خودتان عطر زده اید واین بوی عطر خودتان است،گفتند :خیر بوی بهشت است . بلافاصله بمب زیر پای ایشان منفجر شد و ایشان و72 تن از یارانشان را به شهادت رسیدند. خدا لعنت کند منافقین را که چنین بزرگانی را از ما گرفتند نه تنها ایشان بلکه شخصیت های والامقام دیگری را هم ترور کردند،منافقین 17 هزار نفر از مردم کوچه و بازار را در دهه شصت به شهادت رساندند. ما برای این انقلاب هزینه سنگین بهای گزافی را پرداخته ایم، از جمله این بهای گزاف شهادت شهید مظلوم بهشتی است. هفته قضا را گرامی میداریم.زمین و آسمان به قلم قاضی نگاه می کند، برکت زمین آسمان از عدالت قاضی است، دستگاه قضا خدمات ارزشمندی را تا کنون در شهرستان انجام داده است که قابل تقدیر است . من از ریاست محترم دادگاه و دادستان محترم و قضات عالی قدر صمیمانه تقدیرو تشکر می کنم.

افتخار جهان به رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران:

امروز ما در اوج اقتدار هستیم . چون مقاومت و ایستادگی را از رهبر عزیزمان آموختیم، وقتی نخست وزیرژاپن به محضر مقام معظم رهبری آمد تا پیام رأس شیطان و رأس استکبار و پیام شیطان اعظم را به مقام معظم رهبری برساند، دشمن چشم دوخته بود که رهبر مقاوم ایران چه می گوید؛ چنان اقتدار و عزتی که سراسر دنیا احساس غرور کرد. یکی از نخبگان ژاپن در واکنش به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست ‌وزیر ژاپن نوشت : «برای ایشان احترام قائلم، ایران غروری دارد که ما در ژاپن باخته‌ایم. رهبر قدرتمند ایران، حسرت برانگیز (رشک برانگیز) است».

یکی از فعالین رسانه‌ای هم در واکنش به این توئیت کاربر ژاپنی نوشت: «سفر شینزو آبه به تهران، با پیغامی فریبکارانه از ترامپ که مورد بی‌اعتنایی رهبر عالی ایران قرار گرفت، این تاثیر مهم را داشت که بخش مهمی از جمعیت 126 میلیون نفری ژاپن را با یک رهبر مقتدر و نفوذ ناپذیر در مقابل آمریکا آشنا کرد...».این است که در دل ملت مقاومت ایجاد می کند، این است که سردار سرافراز اسلام اعلام می کند آقای ترامپ ارتش و سپاه نمی خواهد، من به تنهایی در برابر تو هستم و امروز هم اشاره کردند فرماندار محترم هم اشاره کردند، انهدام پهباد فوق جاسوسی امریکا ذلتی برای آنها شد و از طرفی پهباد های حزب الله و پهبادهای مردم مظلوم یمن در زیرچشم آواکس های امریکایی که هر پرنده و پشه ای را می توانند رصد کنند ، فرودگاههای حساس عربستان را بمباران می کند و نمی توانند کاری انجام بدهند ولی همین که پهباد جاسوسی آنها به ایران می آید،سپاه ایران آن را نابود می کند.این قدرت همه از ولی ناشی شده است، خدا را شکر می کنیم که چنین رهبری شجاع و حکیم ومقتدری داریم که مانند جدش امیرالمومنین هدایتگر کشور ماست. از همه شما بزرگوارانی که در این مراسم شرف حضور دارید، تقدیر و تشکر می کنم.

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته


http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3275.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u3276.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.