سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام راحل جايگاه رفيعي براي آزادگان قائل بودند

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 627 مرتبه
دسته: خبرگزاری جمهوری اسلامیتاریخ: 1389.06.01
 
امام جمعه بافت:
امام راحل جايگاه رفيعي براي آزادگان قائل بودند

http://media.farsnews.net/Media/8905/Images/jpg/A0898/A0898663.jpg


خبرگزاري فارس: امام جمعه بافت گفت: امام راحل جايگاه بلندي را براي آزادگان قائل بودند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، حجت‌الاسلام علي ابراهيمي ظهر امروز در سالروز بازگشت پيروزمندانه آزادگان به ميهن اسلامي در جمع نمازگزاران بافت با اشاره به نصايح مشفقانه امام راحل به خانواده‌ها به ويژه فرزندان ايثارگران اظهار داشت: امام راحل در نصايح خود به مناسبت‌هاي مختلف در ديدار فرزندان و خانواده‌هاي ايثارگران بر امانتي را كه پدران آن‌ها براي آن سختي‌هاي كشيدند و از جان، مال، آزادي و آبروي خويش گذشتند، تاكيد مي‌كند.
ابراهيمي گفت: امام خميني (ره) از ايثارگران درخواست كرد، هرگز سلاح پدرشان را در مبارزه با ظلم، بيداد و حمايت از پابرهنگان كه حافظان انقلاب‌ هستند، به زمين نگذراند.
وي اظهار داشت: امام راحل جايگاه بلندي را براي آزادگان قائل بودند و آن‌ها را فرزندان خود مي‌دانند و محبوب ملت معرفي مي‌كنند و در پاسخ به يكي از آزادگان آن‌ها را به صبر و استقامت و پايداري به شيوه ائمه اطهار (ع) و به ويژه امام موسي‌كاظم (ع) توصيه مي‌كنند و مي‌فرمايند، شما براي اسلام صبر كنيد تا خداوند فرج را نزديك فرمايد.
امام جمعه بافت گفت: امام خميني (ره) فرزندان ايثارگران را فرزندان خويش مي‌دانند و در بيانات و ديدارهاي خود با آن‌ها بر اين نكته پافشاري مي‌كنند كه خميني هرگز به عنوان پدر پير از شما غافل نمي‌شود.
ابراهيمي افزود: خطي را كه امام ترسيم و سيره و منشي را كه امام راحل در نظام اسلام بنياد نهاد سرمشق و الگو است، زيرا امام به محافظان و نگهبانان اسراي جنگي به عنوان ولي‌امر تاكيد مي‌كند، با اسراي جنگ خوشرفتاري كنيد و از آن‌ها دلجويي كنيد‌.

چاپ این نسخه درجه: 1.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 1 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.