سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

فواید پیام رسانی خاندان سیدالشهدا(علیه السلام)

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 539 مرتبه
دسته: سخنرانیتاریخ: 1389.06.15
 
بسم الله الرحمن الرحيم
سخنراني در فرمانداري به مناسبت راهپيمايي 8/10/88
http://yascms.ir/emam/ebrahimi3.png

عرض تسليت به مناسبت سالروز شهادت پيام آور كربلا حضرت امام سجاد(ع) به محضر مولایمان حضرت صاحب الزمان(عج) و خدمت همه شما دوستداران اين بزرگوار ، تقدير و تشكر از فرماندار محترم، از صحبتهايشان استفاده كرديم و از حضور شما بزرگواران، خواهران مكرمه و برادران عزيز، سروران عزيز هم به سهم خود و به نوبه خود تشكر و قدرداني مي نمایم.
فواید پیام رسانی خاندان سیدالشهدا(علیه السلام)
اگر پيام رساني خاندان سيدالشهداء(ع)، حضرت زينب (س) و امام سجاد (ع) نبود جامعه دچار فقر فرهنگي و عدم بصيرت مي شد. در زمان امام سجاد(ع) و عاشورا در واقع يك هدف ناكام ماند. اگر امروز قيام عاشورا به ما رسيده است و اگر انقلاب اسلامي يكي از بركات عاشورا است از بركت امام سجاد(ع) است. امروز من و شما سر سفره امام سجاد(ع) نشستيم. من هم در اين زمينه چند نكته را به ذهنم آمده است عرض مي كنم. بعد از رحلت حضرت امام(ره) نفاق جديد كه شكل گرفته بود و در واقع هدف، نابودي نظام جمهوري اسلامي بود. پشت اين فتنه، از اسم امام(ره) كمك مي گرفت و از خط امام و راه امام در واقع ظاهري درست مي كرد و خطرات زيادي را از اين ناحيه نظام جمهوري اسلامي داشت و تهديد مي شد. ولی تحلیل من این است كه آنها امروز به پايان خط رسيدند و اين نشان از ضعف آنهاست. عريان و آن ماسکی كه پشت ارزشها، پشت خط امام پنهان شده بودند آن ديگر افتاده است و امروز تعبير آقا مقام معظم رهبري(دام ظله العالی) كف روي آب الان هستند. قبلا داخل مردم بودند.
نمایان شدن چهره نفاق فتنه گران
سالهاي سال هم مسلط شده بودند در ارکان كشور ولی به مرور زمان و هدايتهاي ولي فقيه و رهبر عزيز و بزرگوارمان چهره نفاق جديد چهره اش واقعا آشكار شد و امروز عريان به ميدان آمده است، به عاشورا حمله مي كند، به اسلاميت ما دارد حمله مي كند و ديگر هيچی را از ضد انقلابي كمتر نگذاشتند و به سرعت هم ما مي بينيم كه تمام كشورهاي خارجي، دشمنان سر سخت نظام جمهوري اسلامي كه بسيار هم بودند اينها دارند پشتيباني مي كنند.
حمایت آمریکاییها و اسرائیلیها و منافقین از جریان فتنه
همين امروز تلويزيون را ساعت 7 كه مي ديدم اسرائيلي ها و آمريكايي ها حمايت كردند همه دشمنان اينجور عريان از آنها دارند حمايت مي كنند حتي می گفتند ما كمك بيشتري هم می کنیم. اينها ديگر هيچ چاره اي را نديدند و عريان امروز بر عليه اسلام آمدند میدان و عريان آمدنشان همان نابوديشان هم انشاءالله همان است و اينها كف روي آب هستند. منتهي آن چيزي كه مهم است بصيرت مردم است الحمدالله روز عاشورا اگر مردم مومن و متدين نيآمده بودند اگر جلوي آنها همينجور باز بود تا محل اقامت مقام معظم رهبري(دام ظله العالی) هم مي رفتند.
عاقبت جریان فتنه دیکتاتوری
اينهايي كه اينجور دارند حمله مي كنند و به هيچ چيز ابا ندارند و از كشتن، نابود كردن هم ابايي ندارند، در واقع اينها ديكتاتورند يعني دنبال ديكتاتوري هستند. الان هنوز چيزي نشده است به مال مردم رحم نمي كند وقتي كه اينها خداي نكرده مسلط شدند به جان و مال و ناموس مردم رحم مي كنند، اصلا رحم واقعا نخواهند كرد. كسي كه اموال شخصي مردم را آتش مي زند خداي نكرده اگر تسلطي بر حكومت پيدا كند مثل طاغوت تمام اموال مردم را يك شبه تاراج مي كند. اينها هم دنبال قدرتند، هم دنبال بدست آوردن منافع و هم تامين كننده منافع دشمن هستند و همينطور كه آقاي بهروز فرماندار محترم هم فرمودند دقيقا هم اعلام شد كه روز چهارشنبه سراسر ايران اسلام راهپيمايي عظيم تشكيل شود. اينها بعيد نبود كه بداخل استانها اين حركات را بكشانند مثلا داخل هر استاني، عواملشان را داخل شهرستانها بكشانند و تشنجي را ممكن بود درست بكنند و بزرگ نمايي كنند و نياز به حضور جدي مردم بود كه انشاءالله روز چهارشنبه كه سراسر ايران اسلامي هم اعلام شده است ما بايد برنامه ريزي كنيم كه انشاءالله با قوت حضور داشته باشيم، دسته هاي سینه زنی و عزاداری ما هم بايد مراقب باشند، بهوش باشند، مواظب باشند كه كوچكترين حركتي را در نطفه خفه كنند و نگذارند خداي نكرده در اين غائله اي كه فتنه گران در تهران درست كردند حالا به فكر بيافتند در استانها و در جاهاي ديگر هم اين حركت ادامه پيدا كند.
برطرف کردن فقر مادی و فرهنگی
مطلب بعدي اين است كه ما بايد در دو چيز كار بكنيم كه دشمن نتواند تاثيرگذار باشد يكي برطرف كردن فقر مادی كه الحمدالله كار زياد شده اين بصيرتي كه مقام معظم رهبري(دام ظله العالی) فرمودند كه هر كس هر كجا هست بايد كار بكند. امروز دشمن در پي نابودي اصل اسلام، اصل جمهوري اسلامي است و آنچه كه بتواند ضربه بزند و به دوران طاغوت بر گرداند. یا «کاد الفقر ان يكون كفرا» اگر زندگي مردم را نظام جمهوري اسلامي نتواند تامين بكند اينكه مقام معظم رهبري(دام ظله العالی) داد مي زنند كار كار كار و بهترين مبارزه با آمريكا كار است يك شعار سطحي نيسترو بنایی نیست اين يك اصل است. ما بايد كار براي مردم بكنيم و زندگيشان را تامين بكنيم نمي توانيم دائما وعده بدهيم، وعده بدهيم امروز خوب مي شود، فردا خوب مي شود، پس فردا خوب مي شود، امروز بحث، سر خط و جناح نمي دانم اين مسائل نيست بحث سر اصل نظام است اگر قرار باشد مردمي دچار فقر شدند، بالاخره دشمن هم كه دارد پول خرج مي كند، هزينه دارد پرداخت مي كند هزينه به آنها مي دهد و مي آيند آلت دست دشمن مي شوند و بايد واقعا براي مردم كار بكنیم و يك سر سوزن هم سستي نبايد بكنيم لحظه لحظه وقتمان را حساب شده مخصوصا در اين دولت كه به اسم عدالت است مردم اميد بسته اند انتظار دارند گره هاي كورشان، مشكلاتشان بر طرف شود و يك وظيفه سنگين تري را بر دوش من و شما همگي مي گذارد. ثانیا بايد مراقب و مواظب باشيم بصيرت و آگاهي داشته باشيم و نگذاريم جامعه دچار فقر فرهنگي بشود فقر ماديشان هم كم كم انشاءالله بتوانيم به كمك شما بزرگواران بر طرف كنيم .همه دستگاهها انشاءالله برای رفع فقر و مادی و معنوی جدی باشند برنامه ريزي كنيم اگر صلاح باشد چهارشنبه حالا مبداش از كجا شروع شود كجا ختم شود؟ و چه كسي شعار دهد و همه اينها معلوم باشد جوري هم نباشد كه ما اينجا برنامه اي را مصوب كنيم بعد دوباره پشت تريبون مي بينيم كه يك مورد ديگر ايستاده است. اگر مصوب كرديم هر كس هست بايد اين مطلب تا آخر اجرا شود، شعارش مشخص باشد، دقيقه اش معلوم باشد، نظمش معلوم باشد، ثانيه اش معلوم باشد و مجري چه كسي مي خواهد باشد و چه هم بايد بگويد، اينجور نباشد كه يك دفعه چشم باز كنيم و مي بينيم كه مجري كه مشخص شده بوده نيست و مجري كه مشخص نشده بوده و وقت هم گرفته شده باشد و كاري هم از پيش برده نشود و من تشكر و قدرداني مي كنم از حضور همه شما بزرگواران انشاءالله كه اين جلسه مايه خير و بركت براي ما باشد.
والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.