سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدار عمومی امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 305 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1398.10.29
 
دیدار جناب آقای حسینیان و همکارانشان با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در محل دفتر امام جمعه مورخه98/10/27




سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در دیدار ریاست اداره اطلاعات زرند مورخه98/10/28


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله ،یا اباصالح، ادرکنا واغثنا

خدمت حضرتعالی و همکاران محترم ، خوشامد عرض می کنم. مدال افتخاری را که حضرت امام(ره) به شما داد بالاترین افتخار است : سربازان گمنام امام زمان(عج).

وحدت وهمدلی مردم بعد از شهادت سردار سلیمانی

ان شاءالله که همیشه موفق باشید و رضایت امام زمان(عج) شامل حال همه ما باشد. شهادت سردار و یاران شان را تسلیت عرض می کنم. جان باختن تعدادی از همشهریها و هم استانی هایمان را نیز در مراسم تشییع جنازه تسلیت می گویم . یکی از علت های شهادت سردار فراهم کردن زمینه آن توسط دشمن فراهم بود، چون آنها اعلام کرده بودند که ما تا زمستان، بحث حکومت های شیعه را جمع می کنیم. در خاورمیانه،در عراق و لبنان برنامه ریزی کرده بودندو در ایران هم بعد از بحث بنزین کلید خورد، پادوهایشان را آوردند و زمینه را در لبنان فراهم کردند و دولت استعفا داد. در عرق کنسولگری ما را آتش دادند و زمینه را فراهم کردند و در واقع مقاومت را تضعیف کردند و دولت عراق هم وادار به استعفا شد و در ایران هم بعد از بنزین خودشان زمینه را فراهم کردند تا ضربه ای را به نظام ما بزنند و ضربه سختی را هم به نظام جمهوری اسلامی زدند و آن شهادت سردار دلاور اسلام، حاج قاسم سلیمانی بود. البته همان طور که اشاره کردید ، مردمی که قبل از آن پراکنده بودند این شهادت بین آنها وحدت و همدلی ایجاد کرد، جدا از همه جای جهان ما در شهر خودمان می گوییم، آنچه را که لمس می کنیم این است که نماز جمعه از روزی گفتند سردار به شهادت رسیده است ، روز به روز شلوغ ترشده است ، چند راهپیمایی هم داشتیم که خیلی شلوغ بود .

خوشبختانه مردم ما، مردم با بصیرتی هستندو دست عنایت امام زمان بر سرماست و در قلب های مردم است و آن اتصالی که باید بین مردم و ولایت باشد خود حضرت ولیعصر(عج) مدیریت می کند .خدا را براین نعمت شکرگزاریم که علیرغم مشکلات ،مردم بیدار و آگاه هستند.

حفظ شیعه در خاورمیانه با خون شهید سلیمانی

رهبر انقلاب در صحبتهای خودشان در 19 دی برای مردم قم، فرمودند: طلاب و روحانیون و جوانان قم به لحظه حرکت کنید. اگر در 19 دی مردم به موقع و در لحظه در میدان حضور پیدا نمی کردند 40 سال انقلاب نمی ماند .خدا را بر این نعمت شکرگزاریم که با حضور مردم توطئه جمع شد و شهادت ایشان هم مایه خیر و برکت شد، همانطور که سیدالشهدا خونشان جوشیدو اسلام و تشیع حفظ شد، امروز هم خون سردار باعث حفظ شیعه در کل خاورمیانه می شود.

ما از آقای حسینیان راضی بودیم نه تنها مسئول تشکیلات بود بلکه یک مشاور خیلی خوب هم بودند، و از ایشان تشکر می کنم .خیلی از وقتها برای موضوع خطبه های نماز جمعه با ایشان مشورت می کردم که به نظر شما ناهنجاری که امروز بیشتر درجامعه است و نیاز است پیشگیری شود، چیست. در بین مدیران و مسئولین بهترین کسی که مشاورو یاور بود ، ایشان بودند. سپاه و نیروی انتظامی و دادگستری ،مرکز بهداشت هم هستند ولی ایشان مشاوره و کمک حال ما بودند و موثر بودند.

الحمدالله امنیت و احساس امنیت و آسایش خوبی نسبت به کشورهای دیگر داریم ، که خدا را بر این نعمت شکرگزاریم و مدیون تدابیر امسال شما بزرگواران هستیم.خدا ان شاءالله شما را حفظ کند . ما همان طور که در خدمت آقای حسینیان بودیم در خدمت جناب آقای محمدی هم هستیم و ایشان را کمک می کنیم،بنده واقعا به این اعتقاد کامل دارم که مردم شهرستان زرند مردم متدینی هستند ،حالادرست است سلایق مختلفی در شهرستان داریم ولی مردم ولایتمدار هستند. جناح چپ در شهرستان بسیار قوی است ولی جناح چپ اینجا عمدتا با سران کشور فرق می کند.کسی نا آشنا باشد وسوال کند اصلاح طلب های اینجا چطور هستند باید گفت: اصلاح طلب های اینجا خیلی متدین و مسجدی هستند و نشانه تدین آنها همین خمسی است که می پردازند .اینجا بحث دین است و نمی توان ریا کرد به قصد قربت خمس می پردازند و مقلد مقام معظم رهبری هستند ،شهرستان ما یک شهرستان ویژه است نمی توان مسائل را دامن زد آنچه برای ما مهم است تبعیت از مقام معظم رهبری و وحدت وهمدلی است و اینکه کمک کنیم آرامش در شهر ایجاد شود تا مدیران و مسئولین بتوانند کار بکنند و زمینه پیشرفت شهرستان را فراهم کنند و در بحث اقتصاد گره گشا باشند . ما هم سعی کنیم در این مسیر حرکت کنیم. الحمدالله تا الان هم خوب بوده است و کارهای خوبی صورت گرفته است، ان شاءالله که با هدایت های حضرتعالی و مجموعه شما بتوان برای شهرستان قدم های بهتری را برداشت و معزل بیکاری را تا جایی در توان است کمتر شود و جوانان سرکاربروند و از این آفت نجات پیدا کنند از حضور همه شما تشکر می کنم ،خدا شمارا خیر بدهد ماهم در خدمت شما هستیم.

یک سوال بود که از بنده سوال می کنند چرا در مراسم تشییع جنازه بی تدبیری شد. شما از اعضای مهم شورای تامین هستید چرا خوب برنامه ریزی و تدبیر نشد و خیابانی را انتخاب کردند که تنگ وقدیمی بود .ما هم نزدیک محل حادثه بودیم وجمعیت از همه جا هدایت شد به سمت میدان آزادی سیستم صوتی از کار افتاده بود و فقط جمعیت آزادی صوت داشتندو بقیه مردم هیچ صدایی را نمی شنیدند و به این سمت و سو هجوم می آوردند. باتوجه به تجربه ای هم که داشتند نباید اجازه می دادند این حادثه تلخ اتفاق بیفتد .ما در خانوک به خانه بنده خدایی رفتیم که دوتا از دخترانش را در این حادثه از دست داده بود. دشتخاک هم دوتا خانم فوت شده بودند و افراد دیگری هم بودند. درست است این افراد اجر شهید را می برند ولی واقعا حادثه خیلی تلخی بود ونباید اجازه می دادید این اتفاق می افتاد، این سوالی بود که از ما سوال می کنند ،اینجا مطرح کردم تا اگر باز هم سوال شد بتوانیم جوابگو باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته



http://yascms.ir/emam/gozaresh/u5997.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.