سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور وسخنرانی امام جمعه محترم در همایش یاوران انقلاب

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 214 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1398.11.23
 
حضور وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در همایش یاوران انقلاب که مورخه98/11/20 با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از پیشگامان دختر و پسر مدارس شهرستان در محل سالن شهید شیرودی زرند برگزار شد.



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در همایش یاوران انقلاب مورخه98/11/20



الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله ،یا اباصالح، ادرکنا واغثنا

خیلی خوشبخت و خوشحالم که در جمع شما فرزندان عزیز پیشتاز و در جمع مدیران و مسئولین و اساتید شما حضور پیدا کردم ، سالگرد انقلاب اسلامی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر و همه شما فرزندان عزیز تبریک عرض می کنم . از فرمایشات فرماندار محترم استفاده کردیم .خیرمقدم عرض می کنم خدمت فرمانده محترم سپاه ،شهردار محترم ، سروران عزیز روحانی ، مدیران و مسئولین و تشکر می کنم از جناب آقای علیزاده مسئول شما عزیزان و در رأس از ریاست محترم اموزش و پرورش جناب اقای کاظمی هم تشکر می کنم.

چند نکته ای کوتاه خدمت شما فرزندان عزیزم عرض می کنم ، نام شما پیشتازان است ان شاءالله پیشتاز در عرصه علم و عمل و اخلاق وهمین طور پیشتاز در درس و بحث باشید.ان شاءالله شما فرزندان عزیز مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی در رشته ها و پست های مختلف باشید.

خاطره ای ازسردار سلیمانی:

یک نکته در باب سردار سلیمانی عرض کنم، چهلمین روز شهادتشان است تسلیت عرض می کنم ،وقتی داعشی ها هواپیمای روسیه را در سوریه زدند، هواپیما سقوط کرد ولی خلبان با چتر نجات سالم فرود می آید ( روسیه و ایران به کمک سوریه آمده بودند تا دشمنان خدا و این جنایتکاران و امریکایی ها و داعش را بیرون کنند.) خلبان روسی در جمع داعشی ها فرود آمدو داعشی ها هم خوشحال او را دستگیر و اسیر می کنند ،خبر به حاج قاسم سلیمانی می رسد که داعشی خلبان روسی را اسیر کردند. ایشان با دوهلی کوپتر و بیست نفر از کموندوهای حزب الله لبنان به قلب نیروهای داعشی ها می اید و با آنها می جنگد و خلبان را آزاد می کنند و خلبان روسی وقتی به کشورش بر می گردد و میگوید اگر فرمانده ای هم باشد فقط سردار حاج قاسم سلیمانی است . انسان افتخار می کند که برای چنین فرمانده ای جان بدهد. فرمانده سپاه قدس خودش پیشتاز است و حرکت می کندو به میدان می آید و این خلبان رانجات می دهد درود خدا بر چنین مرد صالحی .

رجعت شهید سلیمانی در زمان ظهور حضرت حجت:

در فضای مجازی مطلبی را خواندم که از صحت و سقم آن اطلاع ندارم ، نوشته بود وقتی سردار به شهادت می رسند خانواده شهید خیلی بی تابی می کردند که مقام معظم رهبری به منزل ایشان می آیند و چون دخترشان زیاد بی تابی می کردند،حضرت آقا دوباره برای نماز صبح می گردند وبعد از نماز صبح ، یک اشاره می کنند که می خواهم بشارتی به شما بدهم ، ان شاءالله هنگامی که امام زمان ظهور می کنند، یکی از افرادی که به دنیا برمی گردد و رجعت می کند حاج قاسم سلیمانی است.

خدا قومی را جایگزین شما می کند که مانند شما نیستند:

یک جمله از قرآن راجع به انقلاب اسلامی خدمت شما عرض می کنم:در پایان سوره محمد(ص) و در آخرین آیه ، خدای متعال خطاب به مسلمانان در رکاب رسول خدا(ص) می فرماید: « وَإِن تَتَوَلَّوْا »اگر شما روی برتابيد و به اسلام پشت کنید، (این رویگردانی شما از اسلام، ضرری به دین وارد نمی کند )«يَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ »خداوند به جای شما مردمی ديگر می آرد «ثُمَّ لَا يَكُونُوا أَمْثَالَكُمْ » که هرگز همسان شما نباشند و هیچگاه به دین پشت نمی کنند.(1) این سوال در ذهن مسلمانان به وجود آمد که این قوم جایگزین چه کسانی هستند؟ وقتی از رسول خدا(ص) سوال شد که این قوم جایگزین چه کسانی هستند؟ « فضرب بیده على عاتق سلمان» پیامبرخدا(ص) دست بر ران پای سلمان زدند وفرمودند: « هذا و ذووه... » سلمان وهمشهریان اوهستند، (البته در برخی روایات آمده است که رسول خدا دست بر شانه سلمان زدند . پیداست که در جاهای مختلف سوال شده است و رسول خدا هر بار همین جواب را داده اند.) .

ملت ایران زمینه سازان ظهور حضرت صاحب الامر(عج):

پس آن قوم جایگزین که پرچم اسلام را بر دوش می گیرند و به دین پشت نمی کند و از دشمن نمی هراسد مرد میدان هستند، همشهریهای سلمان یعنی مردم ایران هستند. بنابراین انقلاب اسلامی پیش بینی شده است واینکه زمینه را برای ظهور امام زمان مهیا می کند. به طور قطع و یقین شما فرزندان؛ پیروزی نهایی اسلام و شکست صهیونیست ها را با چشم خودتان می بینید. خوب درس بخوانید وپاک زندگی کنید ، دختران عزیزم با حجاب باشید ، در منزل با پدر و مادر خوش اخلاق باشید تا ان شاءالله جز یاران امام زمان باشید. این پرچم بردوش ملت ایران گذاشته شده است و زمینه ظهور امام زمان و زمینه نابودی ظلم و ستم و بیچارگی و بدبختی در دنیا را امام و شهدا و رهبر و ملت ایران فراهم می کنند ، ان شاءالله. درهمین سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری فرمودند: شما جوانان در مسجد الاقصی و در بیت المقدس نماز خواهید خواند .

تمام هَّم و غَّم دشمن و سران آمریکا ، ترامپ و صهیونیستها این است که بیت المقدس را صهیونیستی بکنند و به دست یهودی بدهند، این مسجد را از مسلمانان بگیرند و آن شهر را پایتخت اسرائیل قرا بدهند ولی این نشدنی است و آینده از آن اسلام ناب و ایران اسلامی است.

بشارت نابودی اسرائیل توسط عجم ها:

یک حدیث دیگر هم برای نابودی اسرائیل درروایات آمده است وقتی عجم ها بیایند صهونیستها اگر پشت درخت و یا سنگ هم پنهان شده باشند آن سنگ به صدا درمی آید که ای بنده خدا ای مسلمان بیا یک یهودی،دشمن خدا پشت من است او را بکش و جنگ در می گیرد که منجر به نابودی کامل صهیونیست ها می شود. و نقل شده است که کشته ها آنقدر زیاد است که پا بر آنان می گذارند.ان شاءالله به اذن خدا شما جوانان با درس و بحث و علم و اخلاق زمینه را برای سعادت و خوشبختی تمام مردم دنیا فراهم می کنید .

حتما در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنید:

زنده باشید،پیروزی انقلاب را تبریک عرض میکنم، فردا 22بهمن است اگر خودتان نتوانستید در راهپیمایی شرکت کنید، حتما به والدین خود بگویید شرکت کنند ،چه خوب است که همه همراه با خانواده خود در این راهپیمایی که از ساعت نه و نیم صبح از میدان 22 بهمن شروع می شود، شرکت و افتخار حضور در این راهپیمایی را برای خود کسب کنید و قدم به قدم با مردم شهرستان در راهپیمایی بزرگ پیروزی انقااب اسلامی شرکت کنید . موفق و سربلند باشید ، درود خدابرشما .برای سلامتی خودتان و خانواده تان صلواتی را مرحمت بفرمایید.


پی نوشت:

1- سوره مبارکه محمّد،آیه 38

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u6128.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u6129.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u6130.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u6131.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u6132.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/u6133.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.