سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه زرند: بستن در مسجد یک اشتباه بوده؛ درب مساجد به روی نمازگزاران زرندی باز است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 356 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1398.12.23
 
حجت الاسلام “علی ابراهیمی” امام جمعه زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، در مورد تعطیلی و پلمپ مساجد شهرستان زرند بیان داشت: بستن درب یک مسجد اشتباهی بوده از سمت یک کارشناس که بلافاصله باز شده است و درب هیچ مسجدی بسته نیست و مسئول مرکز بهداشت نیز درباره بسته شدن درب مسجد مربوطه از افراد عذرخواهی کرده است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت مردم و بهداشت عمومی، افزود: درب مسجدی قرار نیست بسته شود؛ اذان در مساجد پخش می‌شود و درب مسجد وقت نماز باز است و کسی میخواهد می‌تواند فرادا نماز خود را بخواند تا یک یا دو هفته ای این رویه ادامه دارد تا از این مشکل به وجود آمده عبور کنیم این روند ادامه خواهد داشت.

“ماشاالله عرب پور” رئیس مرکز بهداشت زرند نیز ضمن در این باره بیان داشت: درب هیچ مسجدی توسط مرکز بهداشت پلمپ و بسته نمی‌شود و افراد می‌توانند نماز را به صورت فرادا در مسجد برگزار کنند.

وی افزود: در این باره طبق صحبت های انجام شده سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت عهده دار رعایت بهداشت توسط مساجد و عواقب احتمالی می‌باشد و براساس دستورالعمل برگزاری مراسمات ونماز جماعت به دلیل تماس افراد تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.


برای دیدن لینک این خبر در سایت خبری صدای زرند بر روی لینک زیر کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.