سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه زرند در تقدیر از فعالین مبارزه با بیماری کرونا

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 369 مرتبه
دسته: مصاحبهتاریخ: 1398.12.28
 
حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی با صدور پیامی از فعالیت شبانه روزی فعالین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد. متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



بسم الله الرحمن الرحیم

رسول خدا حضرت محمد (ص) در توصیه مهمی به حضرت علی (ع) می‌فرمایند: "یا علی از چهار چیز پیش از چهار چیز بهره ببر. از جوانیت قبل از پیری؛ از صحت سلامتیت قبل از بیماری؛ از بی‌نیازیت قبل از نیازمندی و از زندگانیت پیش از مرگ."

در مواجه با تهدیدها، فرصت‌هایی هم ایجاد می‌شود که با بصیرت و آگاهی و مهارت و هنر، تهدیدها تبدیل به فرصت و موقعیت‌های ممتاز و باعث پیشرفت و پیروزی می‌گردند.

جمهوری اسلامی از بدو تاسیس از ناحیه دشمنان قسم خورده، استکبار جهانی و صهیونیسم ها و دشمنان منطقه ای مورد تهدیدهای بیشماری از جمله حمله نظامی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و در پایان این سال هم مورد حمله بیولوژیکی قرار گرفته است، که ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان عزیز از همه این تهدیدها سربلند بیرون آمده و کشور عزیز ایران اسلامی را حفظ و تهدید را به فرصت تبدیل کرده است.

در ایام پایانی سال ۹۸، کشور مورد حمله بیولوژیک و ویروس کرونا از ناحیه استکبار جهانی قرار گرفت که متاسفانه باعث بیماری تعدادی زیادی از هموطنان عزیز و با هزاران تاسف باعث فوت تعدادی از هموطنان شد که خدای متعال بیماران را شفا و رفتگان را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد.

در میان این تهدیدها و شرایط، صحنه هایی از ایثار و از خودگذشتگی به نمایش گذاشته شد، که قطعاً قابل تقدیر و تشکر است. از جمله خدمات مجاهدانه پیشگامان سلامت، پزشکان عزیز و پرستاران محترم و کادر درمانی و بهداشتی، و صحنه‌هایی از کمک‌های مجاهدانه جوانان به ویژه بسیجیان عزیز، صحنه‌هایی از ازخودگذشتگی و کمک‌های مردمی مثل صاحبان مغازه‌ها نسبت به مستاجران، صحنه‌هایی از تبدیل مراکز دوخت به وسایل تامین سلامت و همه این صحنه های ایثار و از خودگذشتگی و مردانگی را ما در شهرستان زرند هم شاهد بودیم.

اینجانب از همه عزیزان تشکر و قدردانی می‌نمایم که در روزهای سخت، به فکر همنوعان خود بودند و از همگان می‌خواهم ضمن رعایت نکات بهداشتی به درخواست‌ها و دستورات مراکز بهداشتی توجه نموده و با عدم حضور بی مورد در شهر به خود و خانواده و نظام سلامت کمک کنند و تهدید این ویروس منحوس را جدی بگیرند و در لحظات پایان سال با توسل و تضرع به ذات اقدس الهی و ائمه معصومین(ع) صحت و سلامت همه انسان ها و مسلمانان و هموطنان عزیز را درخواست کنند و توجه خاص به حضرت ولی عصر(عج) داشته باشید و تا می‌توانید به همنوعان خود کمک نمایید.

پیشاپیش سال جدید را به همه شما بزرگواران و همشهریان عزیز تبریک عرض می‌کنم، صحت و سلامت شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم. السلام عليكم و رحمة الله و بركاته



علی ابراهیمی - امام جمعه زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.