سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در پیامی فرارسیدن ولادت امام سجاد (ع) را تبریک گفت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 242 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.01.15
 
حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در پیامی فرارسیدن ولادت امام سجاد (ع) را تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجمین روز از ماه شعبان المعظم با سالروز ولادت با سعادت امام چهارم شیعیان حضرت امام سجاد (ع) مصادف است. حضرت امام سجاد (ع) ، در طول حیات مبارک خود سخت‌ترین و دشوارترین مصائب را تجربه و به دوش کشید که از مهم ترین وقایع زندگی ایشان واقعه جانسوز کربلا بود. امام سجاد (ع) از کسانی است که در حادثه کربلا حضور داشته و تمامی مصیبت‌های روز عاشورا را دیده و دورانی را نیز به اسارت گذراندند. علاوه بر این بعد از شهادت وجود مقدس سالار شهیدان به‌عنوان امام امت در فضای پر اختناق آن زمان به روشنگری و هدایت مردم پرداختند. در آن دوره به علت این‌که حاکمیت طاغوت بر جامعه حکومت می‌کرد ایشان در قالب دعا و نیایش پیام‌های خود را می‌رساندند چنانچه صحیفه سجادیه که اثری ماندگار از این امام معصوم است دربرگیرنده همه مفاهیم و پیام‌ها است. در واقع صحیفه سجادیه پیام سیاسی، عبادی و عرفانی آن حضرت به مخاطبان در تمامی دوره‌ها است و تا ابد این کتاب به‌مانند مشعلی فروزان راه حق و درست را به ما نشان خواهد داد. صحیفه سجادیه در آن دوران اختناق این پیام را به دشمنان داد که نمی‌توانید نور اهل‌بیت (ع) را خاموش‌کنید. مضامین دعاها در این کتاب نورانی بسیار آموزنده است و حتی غیرمسلمان در برابر عظمت آن تعظیم می‌کند. بی‌شک تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی و بویژه دستیابی به اهدافی مانند عدالت اجتماعی ، دفاع از گفتمان محرومان و توسعه همه جانبه و فراگیر در ایران اسلامی مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر انسانهایی است که با الگو از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و ولایتمداری علمدار کربلا و به پیروی از سیره اخلاقی حضرت زین العابدین امام سجاد(ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، این مسیر را همچون سال‌های دفاع مقدس هموار کردند.

اینجانب فرا رسیدن این ایام مبارک را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج ) ، محضر مقام معظم رهبری ، و مردم مومن شهرستان زرند و بویژه پاسداران عزیز و جانبازان گرانقدر و خانواده های محترم ایشان تبریک و تهنیت می گویم و از خداوند منان بهروزی برای آنان مسئلت می نمایم و امیدوارم از فرصت معنوی ماه شعبان برای تزکیه نفس و آماده شدن برای ضیافت الهی در ماه رمضان به خوبی استفاده کنیم.
ضمن تشکر مجدد از پزشکان، پرستاران، کارشناسان فنی آزمایشگاه ها، داروخانه ها و سایر عزیزان مجموعه درمانی شهرستان درگیر بیماری کووید ۱۹ شده اند و جهادگرانه خدمت می کنند از همه همشهریان عزیز میخواهم در ضمن رعایت مسائل بهداشت فردی، دستور العمل‌های وزارت بهداشت را مورد توجه قرار داده وبا توسل به ائمه معصومین علیه السلام مخصوصا با قرائت دعاهای امام سجاد علیه السلام زندگی خود را نورانی بنماییم .


علی ابراهیمی
امام جمعه زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.