سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 255 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.01.15
 
حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی):


«۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی جزو مهم‌ترین و پربرکت‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین روزهای تاریخ ماست.»



دوازدهم فروردین یکی از ایام الله بزرگ و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است و رأی بیش از ۹۸ درصدی ملت ایران در این روز به یادماندنی در حمایت از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، هیچگاه فراموش نخواهد شد. تقارن چهل و یکمین سالگرد تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اعیاد شعبانیه را باید به فال نیک گرفت و توجه داشت که یوم‌الله ۱۲ فروردین نه تنها عید ملت ایران محسوب می‌شود بلکه این روز بزرگ متعلق به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان بوده و به عنوان روز احیای اسلام و زنده شدن خاطرات انقلاب اسلامی، مایه تبریک و مباهات است.

این روزها شاهد جدال مسئولان کشور و ملت ایران برای شکست ویروس منحوس کرونا هستیم که متأسفانه تاکنون جان تعدادی از هموطنان ما را گرفته است. امروز پرستاران و پزشکان و کادر درمانی کشور در خط مقدم دفاع از سلامت کشور قرار دارند و تلاش جهادی و شبانه روزی مدافعان سلامت شایسته تقدیر و ستایش است. مدافعانی که تاکنون ده‌ها شهید را در راه حفظ و حراست از جان مردم تقدیم کرده‌اند.

در کنار تلاش خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، باید از مجاهدت شبانه روزی گروه‌های جهادی تقدیر شود، گروه‌های مردمی که با حضور به موقع در صحنه، بار دیگر همدلی و همراهی ملت ایران را به معرض نمایش گذاشتند و صحنه‌های بی نظیری از عشق و ایمان و بصیرت را به نمایش گذاشتند و بدون تردید نزد خداوند متعال دارای اجری عظیم هستند.
سال ۱۳۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، وظیفه آحاد مردم و مسئولان است که با تمام توان و ظرفیت برای تحقق منویات رهبری و حمایت از تولید داخلی به صورت جهادی و شبانه‌روزی به میدان آمده و شکوفایی تولید و رونق اقتصادی کشور را رقم بزنند.

اینجانب این یوم الله جاودانه، روز جمهوری اسلامی را به ملت شریف، شجاع و همیشه در صحنه‌ ایران تبریک می‌گویم و موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

در پایان ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، انتظار است که مسئولان کشور واستان وهمشهریان عزیز از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور، برای خدمت رسانی به مردم سیل زده و بازسازی مناطق آسیب‌دیده استفاده کنند.

به روح مطهر تمامی درگذشتگان بیماری کرونا که پیکرشان مظلومانه و غریبانه به خاک سپرده شد و تمام جان باختگان سیل اخیر درود می‌فرستیم و امیدواریم با لطف و عنایت الهی و توجهات ویژه اهل بیت عصمت و طهارت و در سایه تلاش و مجاهدت‌های مدافعان سلامت، گروه‌های جهادی و همکاری و همدلی ملت ایران، شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا در کشور باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


علی ابراهیمی
امام جمعه زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.