سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به مناسبت روزمعلم وهفته عقدیدتی سیاسی در سپاه

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 248 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.02.12
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم زرند به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره)، هفته معلم وهمچنین هفته عقیدتی در سپاه را تبریک گفتند.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


دوازدهم اردیبهشت ماه و روز معلم یادآور نام معلم اخلاقی است که در خاطر قدرشناس ملت ایران تا همیشه زنده خواهد ماند. بزرگ مردی که در کسوت معلمی راه استقامت و رسم ایمان و مجاهدت را از سنگر مدرسه به جبهه حق علیه باطل استمرار بخشید. بی شک استاد شهید مطهری نمونه و مصداقی بارز از راد مردان و مجاهدان راستینی است که جان در طبق اخلاص نهاده و عمر گهر بار خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب سپری نمودند.

اینجانب با تکریم و پاسداشت مقام شامخ این معلم عزیز و با گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید ، هفته بزرگداشت مقام معلم وهمچنين هفته عقيدتي سياسي در سپاه وبسيج را به تمامی معلمان، دبیران، اساتید و فرهنگیان گرامی ومربيان بسيج و سپاه شهرستان تبریک عرض می نمایم. امید است زحمات و تلاشهای تمامی معلمان و مربیان وارسته و خدوم وهمچنين مربيان بسيجي ، مأجور درگاه حضرت احدیت قرار گرفته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، با تلاش و خدمت مضاعف و عزم ملي ومديريت جهادي تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت، ان شاءالله شاهد رشد و تعالی بیش از پیش کشور و شکوفا شدن هر چه بیشتر استعدادها و توانمندی های جوانان، نوجوانان و نسل آینده میهن اسلامیمان باشیم.

سلامتی ، بهروزی و موفقیت تمامی فرهنگیان و فرهیختگان شریف و اساتید و معلمان ومربيان بسيجي گرانقدر را در راستای تحقق اهداف و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال خواستارم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.