سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه محترم زرند به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)وقیام 15 خرداد

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 231 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.03.16
 
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم زرند به مناسبت رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و سی و یکمین سال رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پیامی صادر کرد.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین ها در اروپا ، آفریقا و آمریکا به گوش می رسد و انشاالله به زودی زود این فریادهای عدالت خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان ، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

پس از رحلت جانسوز امام رحمه الله علیه، مجلس خبرگان رهبری سکان زعامت امت اسلامی را به دست خلف صالح امام سپرد تا راه امام تداوم یابد و اندیشه‌های نورانی آن رهبر کبیر به منصه ظهور رسد.

در طول زعامت رهبر عظیم‌الشان انقلاب، نظام مقدس اسلامی با رهبری‌های داهیانه و حکیمانه معظم‌له فراز و نشیب‌های بسیاری را با پشت سر گذاشته و مسیر بالندگی و پیشرفت را طی نموده است به گونه‌ای که امروز جمهوری‌ اسلامی ایران علاوه بر دستیابی به توان بازدارنگی کامل، به سطح تعیین کنندگی در منطقه رسیده و از اقتدار و عزت بی نظیر در منطقه غرب آسیا برخوردار شده است.

اینجانب ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق می نمایم.

(ضمنا رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 11 به وقت تهران به همین مناسبت به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت. این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد به رهنمود‌های حکیمانه رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی گوش فراخواهیم داد).


باتشکر
علی ابراهیمی
امام جمعه زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.