سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام امام جمعه محترم زرند به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 210 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.03.30
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند، در پیامی، شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق (ع)، را به عموم مسلمانان بویژه مردم ولایتمدار شهرستان زرند، تسلیت گفت.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم


بیست و پنجم شوال سالروز شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، رئیس مکتب تشیع، بزرگ شخصیتی که با زحمات طاقت‌فرسا و تلاش‌های بی‌وقفه خود بقاء و استمرار دین اسلام را تضمین کرد و شمع همیشه فروزانی شد.
حضرت امام جعفر صادق(ع) ، که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او به حق برجسته ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دلهای خسته شیعیان روشن نمود.
امروز، جهان تشییع در عزای امام صدق و صفا، فاتح قلّه‏ های دانش، بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، می گرید.

اینجانب شهادت جانگداز ششمین ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت ، امام جعفر بن محمد الصادق (ع) را به محضر منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر و مردم ولایتمدار شهرستان زرند تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید است مسمانان و شیعیان جهان بتوانند در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی، صادق آل محمد (ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.



علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.