سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته قوه قضائیه

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 234 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.04.01
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به مسوولان، دست‌اندرکاران و همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« و ان حکمت فاحکم بینهم بالقسط ان الله یحب المقسطین» "مائده آیه ۴۲"

هفته اول تیر ماه هر سال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص ترین یاران انقلاب اسلامی و 72 تن دیگر از نیروهای خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه به‌عنوان رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برقراری عدالت و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی جامعه نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند، در دوره جدید ریاست قوه قضاییه با توجه به تحرک، پویایی و برنامه‌های آیت‌الله رئیسی جهت بسط و گسترش عدالت، مبارزه بی‌امان با فساد، رفع اطاله دادرسی، خونی تازه در پیکر این قوه مهم به جریان افتاده و ان‌شاءالله توفیق روزافزون همراه ایشان و همکاران در تمام سطوح باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دكتر بهشتی و 72 تن از یاران امام راحل(ره)و عرض خداقوت و آرزوی توفیق، هفته قوه قضاییه را به ریاست محترم حوزه قضایی، دادستان محترم، قضات عزیز و کارکنان خدوم حوزه قضایی وهمچنین وکلای ارجمند شهرستان زرند تبریک عرض می‌کنم و از تعامل، همكاری و هماهنگی مجموعه دادگستری قدردانی و از پيشگاه باريتعالی برای آنان صحت و سلامتی مسالت می نمايم.

والسلام علی جمیع عبادالله الصالحین


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.