سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

دیدار شهردار وکارکنان شهرداری زرند با امام جمعه محترم

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 174 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1399.04.15
 
به مناسبت هفته گرامیداشت دهیاریها وشهرداریها جناب آقای مهدلو شهردار محترم زرند مورخه99/04/15 در معیت جمعی از کارکنان خود با حضور در دفتر امام جمعه ضمن دیدار وگفتگوی صمیمی با حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم از سخنان ونصایح وی بهره مند شدند .




سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در دیدار با کارکنان شهرداری زرند مورخه99/04/15


الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله ،یا اباصالح، ادرکنا واغثنا

زحمات شهرداری در زرند

بنده هم به نوبه خوداولا خدمت حضرتعالی و همکاران عزیز زحمتکش تان در شهرداری خوش آمد عرض می کنم وهمین طورهفته شهرداری و دهیاری را خدمت همه شما بزرگواران ، تبریک عرض می کنم .بسیار خوشحالم که در رأس شهرداری، نیروی انقلابی، مؤمن ،متدین و کاردانی چون شما قرار گرفته است که بسیار دلسوز است و خود او از بچه های نظام و انقلاب ،جانباز و آزاده سرافراز است ویکی از بهترین نیروی انقلابی شهرستان و ولایتمدار است. من واقعا خوشحالم و تبریک عرض می کنم و از مجموعه این عزیزان تشکر می کنم . به نظر من این اندازه ای که شهرداری با زندگی مردم عجین شده است، هیچ اداره ای با زندگی مردم عجین نشده است اگر زیبایی وتمیزی و نظافت وشادابی در شهر می بینیم ،نتیجه زحمات مجموعه شهرداری است اگر کسی بخواهد به عمق زحمات شهرداری پی ببرد کافی است یک هفته ، مجموعه شهرداری درشهر نباشد، آن وقت بخشی از زحمات شهرداری بر همه مردم آشکار می شود.

خدمات شهرداری در بحث زیباسازی شهر:

در بحث زیبا سازی شهر، کارهای بسیار خوبی در این مدت انجام گرفته است ، بحث آسفالت ، رنگ آمیزی و جدول گذاری و زیبا سازی شهر ،ایجاد پارکهای متعدد، درختکاری و جنگل کاری هایی که شده است ، همه کارهای بزرگی است آن هم در زمانی که کم پول و یا بی پول بودیم و همین که حقوق کارمندان و نیروهای شهرداری بروز شده است ،خدمت بسیار بزرگی است. با توجه به اینکه ساخت و سازها کم است پول پیدا کردن و کار کردن کم است والا اگر در شهری مانند بافق یزد باشید و پول فراوان باشد ، همه کارکردن بلد هستند. هنر این است که در شهر کم پولی باشید و همیشه کارهای بزرگ مانند بیمه و حقوق نیروها به روز باشد، به اندازه توان در زیباسازی ، شهرسازی ، جدول گذاری ، آسفالت تلاش کنید و نظافت و پاکسازی شهر هم در سطح قابل قبول باشد ،این هنر است ، واقعا کار جهادی که مجموعه عزیزان شهرداری انجام می دهند جای تشکر وقدردانی دارد . به نظر من هر جدولی که شما رنگ بزنید هر متری را که آسفالت می کنید و هر درختی را که می نشانید، علاوه بر اینکه صدقه جاریه است امید به زندگی را هم در شهر افزایش می دهد، وموجب امید به زندگی و ایجاد آرامش و آسایش برای مردم است که این امر بسیار مهمی است .همین طور کار بزرگی که کردید و آب شرب را از آب و فضای سبز جدا کردید ، اقدام بسیار بزرگ و خداپسندی است که قابل تقدیر و تشکر است. آب مانند یک قطره خون است و نیاز حیاتی هر جامعه است، ما قدردان زحمات شما هستیم و خواهیم بود ، مردم ما می دانند اگر عوارض شهرداری خود را به موقع پرداخت کنند ،در شادابی و پیشرفت شهرستان سهیم خواهند بود، نباید به هر طریقی می توانند،عوارض شهرداری را کم کنند بلکه باید همان گونه که زکات و خمس مال خود را برای احیای دین و مکتب می پردازند، عوارض را هم برای زیبایی شهر پرداخت کنند تا شهرداری در زیباسازی شهر توانمند باشد و بتواند شهر را به نحو احسن اداره کند ، وقتی این مطلب جا بیفتد که پرداخت عوارض یعنی بازسازی ، پیشرفت وتمیزی و زیباسازی شهر، قطعا مردم هرساله خود عوارض را پرداخت می کنند نه اینکه هنگام فروش ملک بخواهند عوارض چندین سال را یکجا بدهند. اگر همان عوارض کم را مردم سالانه بپردازند، قطره قطره جمع می شودو شهرداری می تواند با همین مبالغ کمی که جمع می کند، کارهای بسیار بزرگی را انجام بدهد، این فرهنگ باید در شهر جا بیفتند که مردم هرساله عوارض و حق و حقوق شهرداری را پرداخت کنند و اجازه ندهند این عوارض عقب بیفتدو سنگین شود و زمین بماند چون پیشرفت شهر مختل می شود . من صمیمانه از جناب شهردار و مجموعه همکاران و معاونین ایشان صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم، ان شاءالله موفق باشید. ماهم درخدمت شما هستیم و اگر کاری از دست ما بربیاید در جهت تبیین کار شما کوتاهی نمی کنیم و در نماز جمعه و نماز عید و هرکجا باشد ما درخدمت شما هستیم تا خدمات ارزشمندی را که شما در سطح شهر انجام می دهید، به سمع و نظر مردم برسانیم .

همکاری وتعامل شهرداری در برگزاری نماز جمعه

یکی از کارهای بزرگی که شما انجام می دادید ایاب و ذهاب نمازگزاران روز جمعه بوده است، درست است الان نماز جمعه به علت شیوع کرونا آسیب دیده و خلوت شده است ولی زحمات شما محفوظ بوده است ،در روز جمعه که نیروهای شما باید استراحت میکردند ولی به نوبت به روستاها و در سطح شهر می رفتند و مردم را به نماز جمعه می آوردندکه من از این کار بزرگ شما هم صمیمانه تقدیر وتشکر میکنم. ارتباط بسیار خوبی بین دفتر امام جمعه و مجموعه شهرداری وستاد نماز جمعه وجود دارد که جای تقدیر و تشکر دارد، ان شاءالله که شماهم موفق و سربلند باشید. ما هم دعاگوی شما هستیم و قدر زحمات شما را می دانیم و دست و بازوی شمارا برای خدماتی که برای شهرستان انجام می دهید، می بوسیم . مردم شهرستان واقعا مردم خوبی هستند. مردم زرند مردم شایسته ای هستند وقتی نظام خون می خواست آنها خون دادند ، جان دادند . وقتی نیاز به مال بود، از مال شان دریغ نکردند و زمانی که باید برای دفاع از نظام در صحنه حضور پیدا میکردند، بهترین حضور را در مجموعه استان و کشور داشتند .مردم ما ، مردمی خوب ، مومن و سزاوار خدمت هستند ، از همه شما بزرگواران در مجموعه شهرداری از کارگر ، کارمند ، معاون و مهندس که به مردم خدمت می کنید، تشکر می کنم . زحمات شما نزد خدا ماجور است، سرآمد همه خوبیها این است که در مصدر کاری باشید که بتوانید به مردم خدمت کنید و آرامش ایجاد کنید، از همه شما عزیزان تشکر می کنم، زنده و پاینده باشید و خداوند در زندگی پناه شما باشد، امام عصر پشت و پناه شما باشد، ایران یک کشور شیعه و کشور امام زمان است ، شما در عصر زعامت جانشین امام ز مان و در این دستگاه خدمت می کنید، اگر از این دید نگاه کنید ، از کار خودتان احساس رضایت می کنید، و دیگر خسته نمی شوید شما به کشوری خدمت می کنیدکه مورد عنایت حضرت ولی عصر است و آینده جهان را رقم می زند و امید در مردم ایجاد می کنید بنابراین در وجود خودتان و زندگی خودتان احساس رضایت و مفید بودن می کنید که این احساس در زندگی بسیار مهم است ،ان شاءالله موفق باشید.

و السّلام عليكم و رحمة الله و بركاته


http://yascms.ir/emam/gozaresh/1399a265.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/1399a266.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/1399a267.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.