سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تسلیت امام جمعه محترم در پی درگذشت پدر شهیدان صادق زاده

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 209 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.04.15
 
در پی درگذشت مرحوم حاج ماشاء الله صادق زاده ابوی محترم شهیدان والامقام مهدی و حسین صادق زاده و جناب آقای علی صادق زاده فرماندار محترم شهرستان زرند حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر کرد:



انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای صادق زاده فرماندار محترم

سلامٌ علیکم

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

مرحوم"حاج ماشاء الله صادق زاده" پدر شهیدان معظم «مهدیو حسین صادق زاده»پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما وخانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءاللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار گردد.



علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند




انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای صادق زاده فرماندار محترم


«درگذشت اندوه بار مرحوم حاج ماشاء الله صادق زاده، پدر بزرگوار و فداکار شهیدان والامقام مهدی وحسین صادق زاده را به شما تسلیت و تعزیت گفته، از خداوند متعال، رضوان الهی، علو درجات و همجواری روح مطهر این پدر مؤمن و گرانقدر با روح پاک فرزندان عزیز و حماسه آفرینش را طلب می‌کنیم و برای بستگان و بازماندگان محترم، صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم».


دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.