سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امر به معروف و نهی از منکر رعایت و توجه ویژه به دستورالعمل های بهداشتی است

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 261 مرتبه
دسته: سایت خبری صدای زرندتاریخ: 1399.05.31
 
30 مرداد 1399 - 21:58- شناسه خبر : 90394

در آستانه فرا رسیدن ماه محرم جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، صادق زاده فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.




به گزارش صدای زرند، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند با حضور حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند، صادق زاده فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در دفتر امام جمعه زرند برگزار شد.

امام جمعه زرند اجرای فریضه الهی و واجب امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگان دانست و گفت: همه باید برای احیا و فرهنگ سازی این فریضه الهی در جامعه تلاش نمائیم.

وی افزود: در جامعه اسلامی نباید فریضه امر به معروف و نهی از منکر کمرنگ باشد زیرا در صورت بی توجهی به این امر مهم و واجب، فساد و بی بند وباری در جامعه افزایش میابد.

وی گفت: امروز دشمن با تمام توان برای مقابله با ارزش های والای انقلاب اسلامی به میدان آمده است و ضرورت دارد دستگاه های فرهنگی برای مقابله با توطعه های دشمنان بیش از پیش تلاش نمایند.

امام جمعه زرند در ادامه گفت: امروز امر به معروف و نهی از منکر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت موارد بهداشتی تصریح کرد: امروز امر به معروف و نهی از منکر رعایت فاصله‌ها و مراقبت‌های بهداشتی است که از سوی مسئولین بهداشتی مورد تأکید است.

ابراهیمی همچنین به مداحان، هیات های مذهبی، بانیان مجالس عزاداری اهل بیت و خیران توصیه کرد که در دهه اول محرم نذورات خود را به سمت کمک‌های مومنانه در قالب بسته‌های معیشتی برای نیازمندان سوق دهند.

وی از اقدامات بسیار ارزشمند قوه قضاییه در برخورد با مفسدان قدردانی کرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه آمریکا با شکست در شورای امنیت در جهان منزوی شده و پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران بوده که بار دیگر حقانیتش به اثبات رسید.

فرماندار زرند گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی به کشور قدرتمندی تبدیل شده است و قدرت آمریکای جهانخوار را شکسته‌ایم، به خاک ذلتشان نشانده‌ایم و اینها به برکت خون شهیدان است.

فرماندار زرند در ادامه بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم توسط عزاداران حسینی تاکید کرد و گفت: عزاداری ماه محرم امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا متفاوت از سال گذشته خواهد بود و مسوولان بهداشت رسالت سنگینی در حفظ سلامت مردم بر عهده دارند.

منصوری دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند گفت: شهدای دشت کربلا برای ظلم ستیزی و ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با فداکاری و شهادت قیام کردند که درس ماندگاری از قیام عاشورای حسینی (ع) است.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) هرگز در برابر تهدید و تحریم دشمنانش تسلیم نشد، ملت ما هم به پشتوانه رهنمودهای مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی، هرگز در برابر توطئه استکبار جهانی تسلیم نخواهند شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و شیوع ویروس کرونا در این شهرستان گفت: مداحان و مبلغان مذهبی خود را بر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و رعایت دستورالعملهای بهداشتی ملزم بدانند.

در این جلسه دیگر اعضا به بیان دیدگاه های خود در راستای احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و بر لزوم گسترش فرهنگ این فریضه الهی تاکید داشتند.


برای دیدن این خبر در سایت خبری صدای زرند بر روی لینک زیر کلیک کنید

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.