سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به مناسبت تاسوعا وعاشورای حسینی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 164 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.06.09
 
پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی مورخه99/06/06



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند با صدور پیامی سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران تسلیت گفت.



متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین


محرم، ماه ایثار و فداکاری، ماه حماسه و شجاعت و جوانمردی، ماه ظلم ستیزی و عدالت خواهی، ماه بصیرت و حق طلبی است. محرم ماه شور و شعور و عشق و فریاد باطنین «هیهات من الذلّه» است. محرم با چنین شعاری نه تنها شیعیان و مسلمانان جهان بلکه تمامی آزادی خواهان در سراسر گیتی را مخاطب قرار داده و به قیام علیه ظالمان وستمگران فرا می‌خواند.

انقلاب اسلامی با چنین شعاری شکل گرفت و به پیروزی رسید. این شعار نقش اساسی در مقاومت و ایستادگی چهل ساله ملت ایران در برابر جبهه استکبار داشته و پیام‌های عاشورا نقش مهمی در ماندگاری انقلاب اسلامی دارد. نهضت عاشورا به پیروانش می‌آموزد که در برابر سیاهی و تباهی سر خم نکنند و مرگ با عزت را بر زندگی ذلیلانه مقدم دارند. بر همین مبنا بود که حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در وصفش فرمود: «این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته است».
عاشورای حسینی سالروز میثاق عشق و ایثار، ولایتمداری و شهادت طلبی و جانبازی است. آنچه که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تا امروز در رفتار و عمل بزرگ مردان و اسوه های عشق و ایثار شاهد هستیم، سرمشق قرار دادن رسم و آئین الگوهای متعالی و اسلامی بویژه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای مظلوم کربلاست.
سالروز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه خانواده های معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران تسلیت عرض می نمایم. امید آنکه رهرو راستین آن امام آزاده باشیم.



علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.