سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه امام جمعه زرند در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی در توهین به پیامبراعظم(ص)

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 177 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.06.21
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) بیانیه ای صادر کرد.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

اقدام قبیح و گناه نابخشودنی نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام و حمایت بالاترین مقام سیاسی کشور فرانسه از این حرکت توسط افرادی که نقد هولوکاست را بر نمی ¬تابند؛ احساسات صدها میلیون مسلمان جهان را به شدت جریحه دار نمود و موجی از انزجاز و تنفر را ایجاد کرد.

سیاست های خصمانه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام و ناامیدی آنها از نتایج اسلام ستیزی سبب شد که یک بار دیگر چهره نظام سرمایه داری و استکبار بر جهانیان آشکار گردد. هجوم مجدد آنها بر چهره برترین آفریده خداوند متعال، پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله وسلم) ماهیت واقعی آنها را بار دیگر عیان نمود.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:«ملت های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی های سیاست مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند.»

اینجانب اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو را به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اعظم(ص) به شدت محکوم نموده و از تمامی مسلمانان و به خصوص از علما و اندیشمندان اسلامی و همچنین نهادهای بین المللی می‌خواهم نسبت به اقدامات و رفتارهای موهن و حرمت شکنانه و شنیع کفار و صهیونیست‌ها ساکت نباشد.



علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند- 1399/06/19


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.