سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 154 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.06.30
 
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم زرند در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم شریف وشهید پرور و ولایتمدار شهرستان زرند بویژه خانواده معظم شهدا جانبازان، آزادگان، ایثارگران، مخصوصا به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن پیام به شرح زیر است:

تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است ،حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده است، حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها ،شهادت ها ،ایثارگری ها ،موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

در زمان حاضرنشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن بشمار می رود وباید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا… (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران بخصوص مردم شهید پرور و شریف زرند را از خداوند منان مسئلت می نمایم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.