سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته نیروی انتظامی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 153 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.07.13
 
به مناسبت هفته نیروی انتظامی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان زرند در پیامی هفته ناجا را به دلاور مردان نیروی انتظامی و حافظان همیشه بیدار و پرتوان نظم و امنیت تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن پیام امام جمعه زرند به شرح ذیل است:

نیروی خدوم و جان برکف انتظامی با تاسی از جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های غیورمردان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس و با الگوپذیری از خط سرخ شهادت و نهضت عاشورا همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند و همچون شیران روز و پارسایان شب دغدغه امنیت و آرامش مردم را در دل دارند.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.

بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی انتظامی شهرستان، معاونین، روسای پلیس های تخصصی و کلانتریها و کلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم در شهرستان زرند که با مجاهدت شبانه روزی در راه تامین نظم و امنیت تلاش می نمایند تبریک عرض نموده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می نمایم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.