سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

امام جمعه محترم زرند روز پرستار را به پرستاران زرندی تبریک گفت

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 151 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.09.28
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن این پیام به شرح ذیل است:

پنجم جمادی الاولی روز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورائی پس از شهادت اباعبدالله الحسین(ع) زینب کبری(س) و روز پرستار است.

اگر چه یکی از وظائف این شیر زن دشت کربلا پرستاری از امام زمان خود یعنی حضرت امام سجاد(ع) بود ولی وظائف دیگری هم بر دوش این قهرمان بی بدیل قرار گرفت چون تبلیغ و پیام رسانی نهضت حسینی که اگر چنین نبود کربلا در کربلا و عاشورا در عاشورا می ماند. البته پرستاری از بیمار از جمله وظائف سنگین و ارزشمندی است که باید با توفیق خداوند همراه باشد زیرا همواره باید با حوصله و صبر توأم باشد و انتظار بیمار را برآورده نماید.

پرستاری شغل بسیار شریفی است که در کنار درد و آه و بیماری، بهبودی و شفاء و رحمت و بردباری می آورد و تحمل درد را برای بیمار خواهی نخواهی به پرستار هم منتقل می کند و این است که پرستاری شغلی است که با مهر و محبت زائیده شده و با سلامتی و بهروزی قرین گشته است ؛لذا پرستاری را باید قرین با عشق و وفاداری تعبیر نمود و اجر و مزد آن را در سفره حضرت رب العالمین جستجو کرد.

حضرت زینب (س) الگو و اسوه کاملی برای پرستاران است و امروز پرستاران با الگوگیری از پرستار دشت کربلا در حال خدمت‌دهی به بیماران هستند. ماه‌ها است پرستاران شبانه‌روز درگیر بیماری کرونا هستند که لازم است قدردان این عزیزان باشیم.

روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از این عزیزان است و لازم است شهروندان عزیز زرندی در شب یلدا با پرهیز از دور همنشینی به مهار کرونا کمک کرده و بیش از این بر خستگی‌های کادر درمان نیفزایند.
اینجانب نیز این فرصت را غنیمت شمرده این روز عزیز را به همه پرستاران خصوصا پرستاران شهرستان و عاشقان خدمت به بیمار تبریک عرض می کنم و برای تک تک این عزیزان از خداوند متعال آرزوی توفیق دارم. خداوند این قشر زحمتکش را مؤید و منصور بدارد.



علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.