سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

حضور وسخنرانی امام جمعه محترم در جلسه برنامه ریزی یادواره سردار شهیدسلیمانی وشهدای زرند

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 110 مرتبه
دسته: گزارش تصويريتاریخ: 1399.09.30
 
حضور وسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم در جلسه برنامه ریزی یادواره سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی وشهدای زرند در محل دفتر فرمانداری مورخه99/09/29



سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در جلسه ستاد برنامه ریزی مراسم سالگرد شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی مورخه99/09/29



الحمدلله، الصلاة والسلام علی رسول الله وعلی آله آل الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله ،یا اباصالح، ادرکنا واغثنا

بنده نیز به نوبه خود خدمت همه شما بزرگواران خیر مقدم عرض می کنم ، از فرماندار محترم به مناسبت تشکیل این جلسه برنامه ریزی برای برگزاری یادمان شهیدسلیمانی و همین طور شهدای گمنام تشکر می کنم. از روحانیون عزیز که شَرَفِ حضور دارند تشکر می کنم، از فرمایشات ناب جناب سرهنگ کردی هم استفاده کردیم .

شهداء بر گردن ما حق حیات دارند:

شهدا به گردن ما حق حیات دارند .زنده بودن و حیات معنوی همه ما از برکت خون شهداست، استقلال کشور ما و ولایت و دین ما مدیون شهداست مخصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که جای خودش دارد و هرمقدار که ما بتوانم باید برنامه ریزی کنیم تا این مراسم باشکوه برگزار شود ، قرار بود مراسم نهم دی باشد که تغییر پیدا کرد، سخنران هم چون نهم دی بود سرکار خانم شریعتی را دعوت کرده بودیم و به کرمان اعلام کردیم که سخنران نهم دی سرکار خانم شریعتی است و در مورد اینکه مراسم کجا و چگونه باشد، باتوجه به رعایت مسائل بهداشتی باید جای مناسبی رادرنظر گرفت تا خدای نکرده خلاف پروتکل های بهداشتی نباشد چون حفظ سلامت شرکت کنندگان بسیار مهم است ، مخصوصا اینکه شهرستان ما مدتی درحالت بحرانی بود و الحمدالله الان اوضاع بهترشده است باید مراعات شود.

ساخت حرم برای شهدای گمنام:

مسئله بعدی راجع به شهدای گمنام است که جای تشکر از ریاست محترم دانشگاه آزاد دارد ، ان شاءالله سرنوشت این شهدا مانند دیگر شهدای گمنام شهرستان نباشد و هرچه زودتر یک نماد یا حرم برای آنها ساخته شود تا بیش از این مظلوم تر نشوند، ان شاءالله این جلسه هم مایه خیر و برکت شود، پیشاپیش ولادت حضرت زینب و روز پرستار را هم تبریک عرض می کنم. از کادر درمان و مسئولین بهداشت شهرستان هم تشکر می کنم و روز پرستار راهم خدمت شان تبریک عرض می کنم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a757.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a758.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.