سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه امام جمعه زرند به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹دی

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 119 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.10.07
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند در بیانیه ای به مناسبت حماسه ۹ دی ، ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از همگان جهت گرامیداشت این روز بزرگ دعوت نمودند.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

فتنه ۸۸ از ناحیه عمروعاص‌های زمان و تابعین شیطان و هوای نفس رقم خورده بود و در مقابل آن حماسه‌ای باشکوه از سوی مردم بصیر و انقلابی مردم شکل گرفت.
مستکبران و دشمنان خارجی و در داخل هم منافقین و نفوذی‌ها که باور به اصول انقلاب اسلامی از جمله ولایت فقیه نداشتند؛ نشان دادند شیطان بر آنها مستولی است، لجاجت کردند و مردم را در برابر دین، نمادهای دینی و خون شهیدان قرار دادند و به میدان آوردند تا به اهداف خود برسند اما این نیت را به گور بردند.
9 دی اتفاق افتاد تا حق و باطل از هم جدا شوند و این روز ،روز بصیرت نامگذاری شد زیرا بصیرت یک رویکرد و استراتژی مهم در دستیابی به آرمان های انقلاب است.
بر خلاف تصور برخی ، روز 9 دی قبل از آنکه یادآور خاطرات بد فتنه 88 باشد، یادآور زیبایی و شکوه ملت مسلمان ، آگاه و همیشه در صحنه این روز است .
مردم بیدار در 9 دی ماه 88 در حمایت از مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با آرمان های شهدا و انقلاب به صحنه آمدند تا به دنیا اثبات کنند که کشور ایران با تبلیغات سطحی به حاشیه نمی رود.
مراسم ۹ دی در شهرستان زرند هر سال باشکوه‌تر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شده و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا باید به گونه دیگری برنامه‌ریزی شود. شاید نتوانیم همه برنامه‌ها را مانند گذشته برگزار کنیم اما مکلف به بزرگداشت این روز هستیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه شکوهمند نهم دی ؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از مسئولین واقشارمردم شریف و ولایت مدار شهرستان زرند دعوت می نمایم ؛حال که به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی نمی توانیم اجتماعی حماسی داشته باشیم باید به گونه‌ای دیگری و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌ها به مناسبت حماسه ۹ دی برنامه‌ریزی نمائیم تا این روز بزرگ گرامی داشته شود.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.