سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

بیانیه دفتر امام جمعه شهرستان بافت در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن مجید در آمریکا

ارسال شده توسط: مدیربازدید شده: 646 مرتبه
دسته: كتب و مقالاتتاریخ: 1389.06.23
 
اللهم انا نشکوا الیک فقد نبینا و غیبة ولیناً صلواتک علیه و آله
هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید توسط صهیونیستهای مسیحی گرا که با حمایت سران قرون وسطایی کاخ سیاه صورت گرفت دل هر آزاده و مسلمان را جریحه دار و آزرده خاطر نمود. سالها هست که استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل کینه و دشمنی دیرینه خود را نسبت به قرآن مجید و پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و اسلام و مسلمانان آشکار نموده ولی این عمل قرآن سوزی و هتک حرمت آشکار آن هم از چند روز قبل برنامه ریزی شده حکایت از دور جدید توطئه اسلام ستیزی صهیونیستهای مسیحی گراست و سراسر جهان اسلام را به غم و اندوه مبتلا نمود. البته مسلمانان جهان خصوصا جوانان مسلمان جهان اسلام این جنایت بزرگ نسبت به کتاب اعظم پروردگار جهان را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و در واقع با این گناه بزرگ و علنی ریشه خود را کندند و سنه آنها بسر خواهند آمد. صهیونیست های جنایت کار و قاتل با این عمل می خواهند ذهن و دل مسلمانان و جهانیان را از جنایتهای خود در فلسطین اشغالی منصرف و به خیال خود جنگ مسلمانان با مسیحیان را راه بیاندازند و خود آُسوده خاطر باشند زهی خیال باطل، که سرسخت ترین دشمنان خداوند متعال و پیامبر اعظم(ص) و قرآن مجید و مسلمانان صهیونیزم بین الملل و صهیونیستهای اشغالگر به رهبری سران وابسته و دست نشانده کاخ سیاه خواهد بود.
سران کاخ سیاه بدانند با این جنایت بزرگ هرگز نمی تواندحکومت جعلی صهیونیستی را نجات بدهند بلکه سیل خروشان امت اسلام آنها را در هم کوبیده و نابود خواهد کرد.
مردم شریف و مسئولین بافت همچون ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبر بزرگوار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) این جنایت هولناک نسبت به ساحت مقدس قرآن مجید را محکوم نموده و امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) گرد هم آمده و تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیست های قرآن سوز اعلام خواهد نمود.
والسلام علیکم و رحمة الله


علی ابراهیمی
امام جمعه بافت

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.