سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

موضوع: وظیفه ما نسبت به انقلاب اسلامی/ دشمنی تمام نشدنی آمریکائیها با ایران

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 180 مرتبه
دسته: خطبه های نماز جمعهتاریخ: 1399.11.18
 
خطبه های نماز جمعه شهرستان زرند به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه محترم مورخه99/11/17



http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَ مَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَد صلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین .

اُوصیکُم عِبادَالله وَ نَفسی بِتَقَوَیَ الله

السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) ، یا بقیة الله یا اباصالح (ع)، ادرکنا و اغثنا.

خشنودی مولایمان صاحب الزمان(عج) ، سلامتی رهبر عزیز و بزرگوار مان، شادی روح امام راحل عظیم الشأن، شادی ارواح طیبه شهدا ،شهدای والامقام شهرستان ، شهدای مدافع حرم، یگانه شهید مدافع حرم شهرمان شهید والامقام شهید عظیمی ، سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همکارانشان، شادی ارواح مطهر شهدای گمنام شهرستان ،شهدای خدمت ، شهدای سلامت ،شادی دو شهید گرانقدر مهمان امروز نماز جمعه ،شادی ارواح مؤمنین و مؤمناتی که اهل نماز جمعه بودند و از دنیا رفتند، سلامتی خودتان و خانواده و فرزندانتان اجماعاً صلوات.

از حضور مؤمنانه همه شما برادران و خواهران مکرمه در نمازجمعه ،از ستاد برگزاری نماز جمعه ، از مدیران و مسئولین محترم ، سروران معظم روحانی ، از هیأت امنای مسجد جامع ، از قاری محترم، مجری محترم و مؤذن محترم ، خصوصاً از مسئولین و بسیجیان عزیزی که در محفل انس با قرآن قبل از نماز جمعه شرکت کردید،از سخنران قبل از خطبه ها جناب سرهنگ کردی نیز صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

امیدوارم خداوند متعال ، این حضور مؤمنانه شما عزیزان را در نماز جمعه ، این خطبه، این نشستن و سکوت را در نماز جمعه ، از همه ما قبول بگرداند ، ذخیره ای ارزشمند برای دنیا و آخرت، مخصوصاً برای اولین لحظه ورود ما به عالم قبر و قیامت قرار بگیرد ، باز هم صلوات بر محمد وآل محمد (ص).

ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی را به همه شما عزیزان و بزرگواران خاصه به خانواده های عزیز شهدا ، جانبازان وآزادگان ،دلاورمردان هشت سال حماسه و خون ،تبریک عرض می کنم.

دستاورد انقلاب اسلامی برای ما:

یک سوالی را مطرح می کنیم و به پاسخ آن می پردازیم. ممکن است سوال کنید انقلاب اسلامی چه چیزی به ما داد؟ و سوال دوم این است ما چه وظیفه ای نسبت به انقلاب اسلامی داریم؟ در خصوص سوال اول این مقدمه را عرض کنم امیرالمومنین(ع) درنامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر چنین می فرمایند: « فَانْظُرْ فِي ذَلِکَ نَظَراً بَلِيغاً، فَإِنَّ هَذَا الدِّينَ قَدْ کَانَ أَسِيراً فِي أَيْدِي الاَْشْرَارِ، يُعْمَلُ فِيهِ بِالْهَوَى، وَتُطْلَبُ بِهِ الدُّنْيَا » (1) امیرالمومنین(ع) می فرمایند: قبل از من هم در زمان خلفای دیگر دین بود نماز جمعه وحج اقامه می شد ولی دین اسیر دست اشرار بود، منِ علی (ع) وقتی به حاکمیت رسیدم ،اولین کاری که کردم دین را آزاد کردم چون اشرار با هوا و هوس با دین برخورد می کردند و با سوءاستفاده از دین می خواستند تا به آرزوهای دنیایی خودشان برسند. هدف معاویه از خواندن نماز فریب مردم بود.پس آن زمان نماز وحج بود ولی اسیر بود، این سخنان را امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک می گویند که من وقتی آمدم دین را آزاد کردم.

امام خمینی(ره) دین خدا را آزاد کرد:

برادران و خواهران اولین کاری که حضرت امام(ره) انجام داد این بود که دین خدا را آزاد کرد ، دین خدا و حج که در دست طاغوت اسیر بود، آزاد شد. در زمان طاغوت به احکام دین عمل نمی شد و فقط به قسمت هایی عمل می شد که به درد دنیاشان بخورد؛ مانند محمدرضا پهلوی ، حج که می رفت عکس های خود را با لباس احرام پخش می کرد تا بتواند مردم را فریب بدهد و بیشتر حکومت کند ولی آن زمان ، احکام دین خدا در کشور ما انجام نمی شد، امام بزرگوار ما دین خدا را آزاد کرد. این اولین کاری بود که امام انجام دادند و خیلی مهم است. پس امیرالمومنین (ع)می فرمایند:« فَإِنَّ هَذَا الدِّينَ قَدْ کَانَ أَسِيراً فِي أَيْدِي الاَْشْرَارِ، يُعْمَلُ فِيهِ بِالْهَوَى، وَتُطْلَبُ بِهِ الدُّنْيَا. »(1)

امام خمینی(ره)حکومت شاهنشاهی راسرنگون کرد:

حضرت امام خمینی(ره) هم دین وجان ما را آزاد کرد، دومین کاری که حضرت امام (ره) انجام داد، حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، حکومت استبدادی که در آن مردم هیچ نقش واختیاری از خودشان نداشتند را سرنگون کرد البته به کمک مردم و این خیلی مهم است.یک زمانی با کودتا حکومتی سرکار می آید و یک نفر از میان خود مردم، حاکم می شود ولی گاهی بیگانگان شخصی را برمردم مسلط می کنند. مثلا امریکایی ها وانگلیسی ها شاه را بر مردم ایران مسلط کرده بودند ،شاهی که انتخاب مردم نبود، یک حاکم فاسد را بر مردم مسلط کردند،
امام بزرگوارما واقعا کار موسوی کرد،چندین انقلاب تا کنون در جهان صورت گرفته است ، مانند انقلاب الجزایر ،انقلاب چین، انقلاب شوروی وانقلاب فرانسه ولی این انقلابها بعد از گذشت مدتی سرنگون شدند و سقوط کردند. وقتی امام قیام کرد که طاغوت همه چیز داشت و همه دنیا پشت سر او بودند، سال۴۱ که طاغوت امام (ره) را دستگیر کرد ،از ایشان سوال کرد یاران شما چه کسانی هستند؟با چه کسانی شما می خواهید شاه را سرنگون کنید؟ امام فرمودند: یاران من در گهواره ها هستند و در زمان خود حرکت خواهند کرد.

امام حکومت را به مردم سپردند:

سومین کاری امام انجام داد این بود که حکومت به مردم سپرده شد . امروز هم رئیس جمهور ،نمایندگان مجلس و اعضا شوراها را خود مردم انتخاب می کنند، حاکمیت دست خود مردم است ،حالا این انتخاب می تواند خوب یا بد باشد به عهده خود مردم است، هیچ قدرتی از بیرون این کشور نمی تواند مسئولین را برما تحمیل کند ، همه چیز انتخاب خود مردم است، امام حکومت را به خود مردم بخشید و مردم بر سرنوشت خودشان حاکم شدند.

سپردن مدیریت کشور به نسل جوان انقلابی

چهارمین کاری حضرت امام انجام داد، سپردن مدیریت کشور به نسل جوان انقلابی بود همان کودکان شش ماهه ای که سال ۴۱ در گهواره بودند و تبدیل به جوانان انقلابی شده بودند، مدیریت کشور را به عهده گرفتند،مثلا آقای ولایتی وزیر امور خارجه اول انقلاب کم سن وسال بودند ۲۰سال داشتند، همچنین شهید باهنر و شهید رجایی و همه دولتمردان و وزرا و استانداران همه جوان بودند، مسئولیت کشور به جوانان سپرده شد.مسئولیت به مردم و از میان مردم، به جوانان کشور سپرده شد، جنگ را همین جوانان اداره کردند، جوانان فارغ التحصیل ، دانشجو ، طلبه و دانش آموزان بودند که حرکت کردند. اینها از جمله کارهای بزرگی که امام انجام دادند، امام استقلال را به ما هدیه داد و علاوه بر آزادی جسم وجان ، آزادی دین را به ما هدیه داد ، در زمان طاغوت عدالتی در کار نبود، هرچه نفت بود به صهیونیستها داده می شد وکشور در اختیار امریکایی ها بود ولی خدمات صورت نمی گرفت.

دستاوردهای انقلاب را به نسل های جدید بگوئید:

من از افراد مسن خواهش می کنم به نوادگان خودتان برسانید که قبلا اوضاع مملکت چه بوده و الان چه شده است. اطلاع ازگذشته خیلی مهم است .امروز خیلی از نوجوانان ما فکر می کنند همیشه وضع همین طور بوده است و در زمان طاغوت هم همه جا آب ،گاز ،برق ،امکانات ، خیابان و بهداشت بوده است در حالیکه در همین زرند فقط یک مدرسه راهنمایی بود به نام مدرسه راهنمایی کوروش و در کل شهرستان یک دبیرستان بودکه امروز به دبیرستان امام معروف شده است. نه بهداشت و نه برق وگاز بود ونه خیابان خوبی بود، هیچ امکانات رفاهی نبود. نمی خواهیم ادعا کنیم امروز همه چیز گل و بلبل شده و درست و روبراه است ،خیر . البته اگر همه مدیریت ها درست بود گل وبلبل هم بود ولی به همان مقدار ، کفه عدالت به خدمت رسانی به مناطق مختلف سنگین شده است و خدمات پخش شده است، آب، برق ،گاز و امکانات ، در سراسر ایران اسلامی پخش شده است وکفه عدالت به سمت خدمت به مناطق محروم سنگین شد . ادعا نداریم الان همه جا عدالت علوی برقرار است، خیر دزدی ، خلاف، زنا و... هم هست مگر زمان امیرالمومنین(ع)خلاف وگناه در جامعه نبود؟ آیا استانداران امیرالمومنین(ع)خلاف نمی کردند؟پس این نامه های حضرت برای چه بود، این گونه نبود که زمان امیرالمومنین (ع) دزدی و گناه و معصیت وخوردن بیت المال نبوده است، بلکه همه اینها بوده است منتهی حضرت در جهت عدالت حرکت می کردند، الان هم نظام ما در همین جهت حرکت می کند .منظور این است که این مسائل گفته بشود، اگر جوان و نوجوان ما از گذشته اطلاع و آگاهی داشته باشند،منحرفین نمی توانند ذهن آنها را خراب کنند؛ باید بدانند اوضاع گذشته چگونه بوده است واینکه پدران آنها چه سختی ها ومشکلاتی داشتند، همه بایدکوشش کنیم تا مشکلات برداشته شود.

وضعیت ایران در زمان طاغوت:

بدانید قبلا نه مدرسه و دانشگاهی بود ونه افراد زیادی تحصیل کرده بودند . خانمها در جامعه نقشی نداشتند ، مردم در سرنوشت خود سهیم نبودند همه چیز ما دست دشمن بود، امریکاییها در ایران بیشترین فولاد وامکانات ما را می بردند و به ما می گفتند شما که نمی توانید کاری انجام بدهید، اگر یک قطعه از هواپیما خراب می شد، مهندسین ایرانی حتی اجازه نداشتند آن را باز کنند، باید حتماخود آمریکایی ها آن را باز می کردند و برای تعمیر به امریکا می فرستادند . در زمان طاغوت واقعا ماهیچ بودیم ، امام به ما عزت وبزرگی داد ما را هیچ حساب نمی کردند، حتی از ما پول می گرفتند و می گفتند ما دربین مردم وحشی زندگی می کنیم.

عزت ایران اسلامی از برکت امام وانقلاب:

این عزت و خودباوری را امام به ما داد، امام فکر ما را تغییر داد به قول یک بنده خدایی ما خودمان فقط می توانیم آبگوشت بسازیم ولی امروز که نگاه می کنیم می بینیم که در صنایع دفاع ونظامی ایران سرآمد شده است ،علیرغم اینکه دشمن سخت ما را محاصره کرده است وقتی می خواهید مدیریت ولایت فقیه را ببینید، به دستگاه دفاعی و نظامی که زیر نظر مستقیم ولی فقیه و رهبری اداره می شود ، نگاه کنید و آن را با مراکزی که زیر نظر دولت است، مقایسه کنید ، تفاوت بسیار است مثلا ماهنوز یک خودروی درست نمی توانیم بسازیم، خودروسازی زیر نظر دولت است ولی صنایع دفاعی و نظامی که مستقیم زیر نظر ولی فقیه است و توسط رهبر اداره می شود ، پیشرفت های زیادی داشته است : شهرهای موشکی، موشکهای نقطه زن ، پهبادهای پیشرفته، چنانچه قدرت نظامی جمهوری اسلامی خواب را از چشم دشمنان ربوده است، مردم یمن ، لبنان و مردم غزه امکانات نظامی خود را از کجا آورده اند؟ یمن موشک می زند به پایتخت ریاض درکنار کاخ بن سلمان و آل سعود را به وحشت انداخته است . یا لبنانی ها و مردم غزه چه داشتند که امروز صدها موشک به اسرائیل زده می شود ، پهبادها برفراز گنبد آهنین پرواز می کنند و از تمام جزئیات اسرائیل فیلمبرداری می کنند،این مدیریت امام بود، اینهارا امام واسلام به ما داد. برکات انقلاب اسلامی زیاد است که اگر ما بخواهیم بیان کنیم خطبه طولانی می شود،پس به بعد موکول می کنیم. و بحث اینکه انقلاب از ما چه میخواهد را در خطبه دوم بیان می کنیم.

خدایا به حق محمد وال محمد عاقبت همه مارا ختم بخیر بگردان

خطبه دوم

اَلحَمدُ اللِه رَبِ اِلعالَمینَ الصَلاة وَالَسلامُ عَلی عَبِداللِه وَ رَسُولِهِ وَحَبیبِه وَصَفیهَ وَحافِظِ سِرِه وَمُبَلغِ رِسالاتِه سِیدِنا وَمَولانَا اَبِی القاسِمِ المُصطَفَی مُحَمَدصلی الله علیه وآله وسلّم وَعَلی آله الطَیِبینَ الطاهِرین المَعصُومینَ اَلهُداةِ المَهدیین وَالَلعنَ الدائم عَلَی اَعدائِهِم اَجمَعینَ ِاِلی قِیامِ یَومِ الدین.

اُوصیکُم عِبادَالله وَنَفسی بِتَقَوَیَ الله.

در آغاز خطبه دوم خود و همه شما برادران و خواهران مکرمه را دعوت می کنم به تقوی الهی .

در توصیه به تقوی قدر انقلاب را بدانیم که زمینه ساز ظهور حضرت صاحب الامر(عج) است. برادران وخواهران در انقلابهایی که درجهان می شد همه خفه شدند و شعارهای آنها تهی شد .حال سوال این است که چرا انقلاب اسلامی را نمی توانند نابود کنند ، چون شعارهای انقلاب منطبق با فطرت انسانی است وهیچ زمانی از بین نخواهند رفت .

نمونه ای از شعارهای انقلاب اسلامی:

آزادی، اخلاق ،معنویت، عدالت، استقلال،عزت، عقلانیت وبرادری است که اینها تاریخ مصرف ندارد و انقلاب ما یک موجود زنده است که مرگ ندارد چون وصل به ولایت است ومردم همیشه در صحنه ها حضور دارند. در گام دوم آمده است که دشمن دنبال این بود که کاری کند تاملت ایران چهل سال دوم را نبیند ، الحمدالله همه به گورستان رفتند و بقیه هم به گورستان خواهند رفت.

بیانات گهربار رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب:


مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم جمله زیبایی دارند که لذت می بریم:
« درودی از اعماق دل بر این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم می شود.»(2) این جمله را از مقام معطم رهبری خدمتتان عرض می کنم تا بدانید در گام دوم انقلاب اسلامی چه هدفی دارد و وظیفه ماچیست؟ رهبر انقلاب می فرماید:« این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) هست» نزدیک خواهد کرد » این یعنی تمدن سازی؛ انقلاب اسلامی مراحلی داشت : خودسازی، دولت سازی، جامعه سازی که در ایران بوده است وهدف بزرگتری هم دارد و آن هدف ایجاد یک تمدن و اندیشه نو بر مبنای اسلام ناب محمدی بوده است و ایجاد آمادگی برای ظهور حضرت صاحب الامر(عج) است، این برجسته ترین هدف نظام جمهوری اسلامی است که هدف بزرگی است، که ملت ایران جهان را برای ظهور حضرت آماده بکنند، ما باید خدا را شاکر باشیم که دراین زمان به دنیا آمدیم و می توانیم برای تحقق این هدف (آماده سازی برای ظهور) کمک کنیم، هرکسی می تواند با خودسازی و جامعه سازی؛ کمک کند.

اعتماد به جوان مومن انقلابی:

راه رسیدن به این هدف این است که درگام دوم به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش بدهیم و به جوانان انقلابی متخصص و متعهد با مدیریت جهادی اعتماد کنیم.این کاری است که ماباید انجام دهیم به نسل جوان اعتماد کنیم ،چاره دیگری نیست در گام دوم و رسیدن به این هدف عرصه مدیریت به دست انقلابی مومن متخصص قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد همه غم و غصه ها تمام می شود، ماباید به جوانان اعتماد کنیم و در انتخابات آینده، دولت جوان حزب الهی روی کار بیاید تا کارها را خوب پیش ببرد و ان شاءالله جوانان می توانند کشور را جلو ببرند و زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشند. برای رسیدن به این منظور جوانان عزیز باید بیشتر به دنبال علم و پژوهش بروند. دانایی؛توانایی وقدرت می آورد؛ اگر ما بخواهیم حرف اول را دردنیا بزنیم باید قدرتمند باشیم راه قدرتمند شدن ، علم آموزی است، در این میان دانشگاهها وحوزه های علمیه خیلی موثر هستند، توجه به معنویت و داشتن اخلاص و کار را برای خدا انجام دادن، ایثار، توکل وایمان در وجود خودمان، توجه به اخلاق یعنی رعایت خوبی و خیرخواهی و اهل گذشت بودن و کمک به نیازمندان ، راستگویی و صداقت ، شجاعت ، تواضع،داشتن اعتماد به نفس همه اینها ما را در رساندن به هدف خود یاری می کند.

مقام معظم رهبری در گام دوم از جوانان میخواهد امیدوار باشند وامید خود را از دست ندهند . جامعه ای که امید را ازدست می دهد و ناامید می شود ,نابود خواهد شد . به آینده درخشان امیدوار باشید و برای رسیدن به این هدف بزرگ کوشش وتلاش کنید. توجه به اقتصاد مقاومتی داشته باشید.

مناسبتهای هفته:

در این هفته مناسبتهای مختلفی داریم که به اختصار خدمت شما عرض کنم .

19 بهمن بیعت همافران با امام خمینی:

یکشنبه 19 بهمن ماه ، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی (1357ش) است روزی که نیروی هوایی با حضرت امام پیمان بستند ،امروز هم نیروی هوایی در خدمت اسلام و قرآن است.

21بهمن شکست حکومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره):

سه‌شنبه 21 بهمن ماه ، شكسته شدن حكومت نظامی به فرمان امام خمینی(ره) توسط مردم انقلابی ایران (1357ش) را داریم، که این هم از عجایب است که امام فرمان دادند : مردم باید به خیابان بریزند و حکومت نظامی شکسته شود. آیت الله طالقانی از حضرت امام درخواست می کنند که فرمان خود را پس بگیرید چون حکومت نظامی است و تانکهای طاغوت در کوچه و خیابانها هستند و احتمالا مردم زیادی کشته خواهند شد، هر چه اصرار می کنند امام می فرماید : اگر دستور از طرف امام زمان باشد چی؟ در این روز بود که مردم به خیابان ریختند و حکومت نظامی شکسته شد.

22بهمن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی:

چهارشنبه 22 بهمن ، پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی ایران و سقوط رژیم 2500 ساله شاهنشاهی (1357ش) را داریم که ان شاء الله بر همه مبارک باشد.

دشمنی تمام نشدنی آمریکائیها با ایران:

سخنرانی رییس جمهور جدید امریکا را هم در این هفته داشتیم که در آن سخنی از برجام نداشت . یک عده منتظر هستند تا امریکایی ها به برجام برگردند .برادران وخواهران امریکایی ها چه حزب جمهوری خواه وچه حزب دمکرات مخالف ۱۰۰درصدی نظام جمهوری اسلامی هستند و از همان ابتدای انقلاب ما را محاصره و تحریم کردند،اتفاقا بیشترین تحریمها را هم حزبی های جُو بایدن یعنی دمکرات ها کرده اند.آنها هرگز تحریمها را برنخواهند داشت ولی یک عده خوشحال هستند که با آمدن رییس جمهور جدید، آمریکایی ها تحریمها را که برمی دارند، ولی ۷ سال است که مذاکره شده است که تحریمها را بردارند ولی هیچ تحریمی برداشته نشده است.

ایران تحریمها را خنثی کرد:

ما باید تحریمها را خنثی کنیم همان طور که در صنایع نظامی تحریمها خنثی شد، بچه های جنگ یادشان است تنها ژ۳ داشتیم ولی کم کم تیپ زره ای تشکیل شد و از خود بعثی ها بسیجی ها توپ وتانک غنیمت گرفتند و بعد گردانهای زره ای تشکیل شد،در زمان جنگ هیچ کدام از کشورها حتی سیم خاردار به ایران کمک نکردند ولی امروز ما در بحث موشکی و هسته ای و ساخت پهبادها وفنون نظامی و رشته های مختلف نظامی پیشرفتهای زیادی کردیم،وقتی موشک ما در خلیج فارس وکنار ناو امریکایی ها زمین می خورد، فرار می کنند به این خنثی سازی تحریم میگویند یعنی ما راتحریم کردند و هیچ چیزی به ماندادند ولی در دل تحریم بزرگترین فرصت ایجاد می شود. در اقتصاد هم باید این کار را بکنیم و مدیران ومسئولین باید خنثی سازی تحریم انجام بدهند که همان رونق تولید واقتصاد مقاومتی است.

احترام به نظر کارشناسان ومتخصصین در هر رشته ای :

کلام آخر : متاسفانه گاهی انسان حرکاتی را می بیند که ضد تولیداست، برخی افراد نگاه جمعی ندارند . گاهی کارگروهی ازکارشناسان و متخصصان تشکیل می شود و موضوعی را تصویب می کنند ولی یک عده بدون استدلال مخالفت می کنند وهمه چیز خراب می شود،این عیوب راباید برطرف کنیم و کارها را به متخصص بسپاریم، ان شاءالله و به خواست خدا با مدیریت جهادی از نظر اقتصادی ما هم روی پای خودمان بایستیم .

اقتصاد مقاومتی بزرگترین مرگ بر امریکا:

الحمدالله در شهرستان کارهای خوبی شده است، قبلا سنگهای آهن را به بندر عباس حمل می کردند،و چینی ها همان جا در بندر و در کشتی های بزرگی داشتند ، سنگ ها را تبدیل می کردند و پیچ مهره وآهن آلات درست می کردند وبه خود ما می فروختند ولی امروز به لطف الهی چرخه فولاد در شهرستان و به دست همین جوانان در حال تکمیل شدن است . واقعا افتخار جوان زرندی این است که پشت دستگاههای پیچیده می نشیند وکارخانه فولاد را اداره می کند ، در زمان طاغوت ما را هیچ حساب می کردند ولی الان جوانان زرندی کارخانه فولاد را با دستگاههای عظیم اداره می کنند، این اقتصاد مقاومتی است که بزرگترین مرگ برآمریکا و مبارزه با امریکاست .بنابراین دست روی زانوی خودمان بگذاریم و حرکت کنیم و به تولید کمک کنیم، حرکت ما ضد تولید نباشد . امسال سال جهش تولید است، در این راه کوشش کنیم تا شهرستان ما در استان و کشور سرآمد شود، ان شاءالله

خدا یا آنچه را که گفتیم و شنیدیم محض رضای خودت قرار بده


پی نوشت:

1- نامه 53 نهج البلاغه (عهدنامه مالک اشتر)

2- بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران ( ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ )



http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1128.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1129.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1130.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1131.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1132.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1133.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1134.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1135.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1136.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1137.jpg

http://yascms.ir/emam/gozaresh/99a1138.jpg

چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.