سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه محترم به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 70 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1399.12.28
 
پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و ولادت با سعادت حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG



بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان المعظم، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاۀ، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس و سید الساجدین، حضرت زین العابدین است.

نامگذاری سالروز میلاد خجسته سرور جوانان بهشت و قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و گزینش میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.

اگر انقلاب خونرنگ اسلامی ایران از دریای زلال ایثار، گذشت، همت و مردانگی کربلا سرچشمه گرفته است، بدون شک پاسداران فداکار و جانبازان جان برکف نیز تجلی همین مشی و منش بوده و هستند و در روزهای پس از 22 بهمن 57، و در تمام عرصه های نبرد حق علیه باطل، حافظ و مدافع مرزهای عقیدتی نظام بوده اند.

امسال در گرامیداشت روز پاسدار یاد وخاطره سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را که در میادین حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نایل آمدند گرامی میداریم و از کلیه نیروهای مسلح و پاسداران و سربازان گمنام امام زمان که امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند تقدیر و تشکر می کنم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت پیشوا و سرور آزادگان جهان و آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه و سقای تشنه لب دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان شهرستان زرند و علی الخصوص خانواده این عزیزان پرافتخار میهن اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.