سيستم مديريت محتواي ياس/دفتر امام جمعه بخش چترود  

مطالب

خانه مشهور لیست اضافه

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران

ارسال شده توسط: عرببازدید شده: 153 مرتبه
دسته: مناسبتهاتاریخ: 1400.02.02
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.




http://yascms.ir/emam/gozaresh/bb525.JPG


متن این پیام به شرح زیر است :


امام خمینی (ره):«من از سپاه راضی هستم، و به هیچ وجه نظرم از شما برنمی‌گردد. اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم. چشم من به شماست.»

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فرمان منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست .

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي متعهد، مردمي و برخاسته از آرمان ‌هاي حق‌ طلبانه و آزادي خواهانه ملت رشيد و مسلمان ايران است که در تمامی لحظات به ویژه دوران حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته اند سپاه پاسداران همواره یار و همراه مردم بوده به ویژه در شرایط کنونی در حالی که کشور درگیر مقابله با کرونا می باشد برادران سبز پوش سپاه در کشور و شهرستان زرند از هیچ حمایت و کمکی دریغ نکرده اند و بی وقفه در حال کمک و خدمت رسانی در حوزه های مختلف به مردم هستند و دوشادوش تیم سلامت در پیشگیری و کنترل این ویروس منحوس مجاهدت می کنند.

اينجانب ضمن گرامي داشت ياد رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي امام خمینی(ره)، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پُر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران شهرستان زرند و به ملت غیور ايران تبريك و تهنيت عرض می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات باریتعالی و تحت زعامت فرماندهي كل قوا و مقام معظم رهبري (مدظله ‌العالي) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق آرمان های انقلاب بیش از پیش خوش بدرخشد.


علی ابراهیمی
امام جمعه شهرستان زرند – 1400/02/01


چاپ این نسخه درجه: 0.00   چند مرتبه به این پست امتیاز داده اند: 0 مرتبه

نظرات

تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
 
 

 
 طراحی سايت توسط شهر الکترونیک کرمان  پشتیبان رسمی سیستم مدیریتی سایت ساز دریا طراحی شده است.